OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Brinner du för att ge god service och vill vara ansiktet utåt för en framgångsrik storbank? Har du intresse för ekonomi och vill förenkla våra kunders vardag? Nu söker vi Service Manager till vår telefonbank.
Om jobbet
På vår telefonbank i Göteborg jobbar ca 600 medarbetare. Engagemanget och viljan att hjälpa våra kunder med allt från enkla frågor till mer komplexa frågeställningar genomsyrar allt vi gör. Vårt kontor är beläget centralt i Göteborg med närhet till såväl kommunikationer som butiker och restauranger.
Som Service Manager på vår telefonbank är du SEB:s ansikte utåt och har en av de viktigaste rollerna för våra kunder. Du brinner för att hitta de bästa lösningarna, produkter och tjänster till våra kunder.
Guidning och utbildning av våra kunder i digitala miljöer och verktyg är en viktig del av ditt jobb. Vi finns på plats för våra kunder i livets olika händelser, vilket gör jobbet hos oss varierande, utmanande, roligt och stundtals hektiskt. För att lyckas med ditt arbete kommer du att få en utbildning som ger dig en bra grund att stå på.
För mer inspiration om hur det är att jobba på 24|7:
<a href="https://youtube.com/watch?v=HT7cHydrJSU%3Frel%3D0%26showinfo%3D0" target="_blank">Hur är det på 24|7? - Youtube</a>
Vem är du?
Vi söker dig som brinner för service, är social och vill träffa kunder på telefon.
Du är en god kommunikatör och vill ge varje kund en bra upplevelse av SEB . Du har lätt för att lära dig nya saker, bra på problemlösning och nyfiken på vår digitala utveckling.
Din omgivning skulle beskriva dig som energigivande, samarbetsvillig och engagerad.
För att bli aktuell i rollen ser vi att du har:
- Erfarenhet av service
- God telefon- och datorvana
- Goda kunskaper i såväl svenska som engelska i tal och skrift
- Gymnasial utbildning
Läs mer om hur det är att arbeta på SEB
<a href="https://sebgroup.com/career" target="_blank">www.sebgroup.com/career</a>
På SEB är vi övertygade om att inkludering och mångfald är avgörande för att kunna bygga starka och bra team och för att vårt företag ska vara hållbart för framtiden. Vi strävar efter att ha en inkluderande och värderingsdriven kultur där vi alla känner oss uppskattade, respekterade och involverade oavsett bakgrund, erfarenhet, tro, kön, ålder eller varifrån vi kommer.
Bra personer känner ofta bra personer – dela gärna annonsen om du har en vän som skulle älska det här jobbet och SEBs värderingar. Kunderna först, engagemang, enkelhet och samarbete!
Varierande arbetstider förekommer.
Välkommen med din ansökan redan idag!
Bifoga ditt CV och ett personligt brev där du beskriver dig själv och vad du kan bidra med på SEB. Startdatum är den 17 Augusti men eftersom vi väljer ut kandidater löpande får du gärna skicka in din ansökan idag men allra senast 31 Maj 2020. I den här rekryteringen samarbetar vi med Amendo för frågor kontakta Helene Hansson.
Kontaktpersoner på detta företaget
John Rembeck
0727-16 81 02
Kerstin Söderberg
Josef Bosaeus
0727-168182
Kerstin Söderberg
0707-878710
Alexandra Emilsson
Alexandra Emilsson
0727168103
Alexandra Emilsson
0727 16 81 03
Linnea Engman
Anna Jacobsson
Alexandra Emilsson