OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Beskrivning av företaget:
Vi letar efter dig som gillar människor, är bekväm i telefon och uttrycker dig väl skriftligt. Du har en mogen inställning till ditt arbete och tycker om att ge det ditt bästa. Känner du igen dig själv? Bli en del av våra team i Alicante och ta del i et framgångsrikt och energiskt projekt där vi arbetar i en rolig och levande atmosfär!
Beskrivning av arbetsuppgifter:
linkAnordic söker just nu svensktalande kundtjänstmedarbetare som vill jobba i soliga Torrevieja, Alicante, Spanien. Beskriver du dig själv som servicemined och kommunikativ person som brinner för att hjälpa människor - då kan du vara vår kunds nya medarbetare. Sök redan idag då vi jobbar med löpande urval.
Ditt jobb som kundtjänstmedarbetare blir att
-Ta emot inkommande samtal från Viasats svenska kunder, med huvudfokus på att svara på kundens frågor snabbt och engagerat.
-Du kommer att behöva anpassa dina svar beroende på kundens behov.
-Samtalen du ska hantera kommer att ha olika innehåll, det kan till exempel vara så att en kund vill ändra något, eller har frågor om prenumerationer, produkter och tjänster.
-Du kommer också att få jobba med försäljning till nya och existerande kunder med goda möjligheter till bra provision.
Vi kommer att se till att du är beredd på bästa möjliga sätt genom noggrann utbildning, uppföljning och coachning, så att du blir expert i ditt område.
Arbetstider
Jobbet är baserat på skift med varierande arbetstider. Detta innebär bland annat att du behöver arbeta max 2 helger per månad. Ditt arbete fördelas på max 9 timmar per dag, 5 av veckans 7 dagar. Måndag - fredag är arbetstiden mellan 09:00 och 20:00 och jobbar du lördag eller söndag är arbetstiden melan 10:00 och 19:00.
Beskrivning av kvalifikationer:
Du
-obehindrat talar och skriver på svenska samt känner dig bekväm med att ta samtal på engelska.
-vill ge den bästa kundupplevelsen.
-är framåt och utåtriktad.
-är ärlig, ödmjuk och lyssnar aktivt på kunder och deras behov.
-är också en motiverad och hjälpsam problemlösare.
-gillar att generera resultat.
-är en lagspelare som vill bidra till goda resultat.
-är van att arbeta med dator och har goda språkkunskaper.
-är van att arbeta i hög takt.
-är engagerad, ambitiös och målinriktad i ditt arbete.
Vi erbjuder
-Arbetsplats i Torrevieja, Alicante, Spanien.
-Anställningsform - Heltid.
-Betald utbildning.
-Attraktiva lönepaket med fast grundlön + provision.
-Träningsprogram inom försäljning, kundvård och personlig utveckling.
-Bra karriärmöjligheter.
-Vi tar hand om de Covid-tester du behöver för din resa.
-Spanskt kontrakt - från den dag du börjar arbeta.
-Ett modernt kontor med öppen och trevlig planlösning.
-Regelbundna evenemang för de anställda och andra incentives.
-Betald semester enligt spansk lag (4 veckor + 4 dagar/år).
-WebHEALTH - ett initiativ för att främja våra anställdas hälsa.
-Mycket, mycket mer!
Ansök via lenken: https://www.linkanordic.com/swedish-jobs-abroad-/swedish-speaking-customer-support-agent-in-alicante Skicka ditt uppdaterade Engelska CV!
Vi vill inte bli kontaktade av rekryterings/bemanningsföretag