OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, bank & finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade inom konsulttjänster, rekrytering och affärsutveckling. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen.
Vi söker Kundtjänstmedarbetare som vill bli en del utav en dynamisk och modern organisation!
Arbetsbeskrivning
Som en del av kundtjänst arbetar du i en inspirerande och entreprenöriell atmosfär. Dina arbetsuppgifter varierar och innebär att ta emot inkommande ärenden samt utgående servicesamtal via telefon och administration.
Du blir en del av ett team där det alltid är nära till skratt samtidigt som professionalism och utveckling genomsyrar hela organisationen.
Bakgrund
Du motiveras av att påverka och hjälpa såväl kunder som interna avdelningar i en dynamisk miljö. Vidare drivs du av att arbeta i en kundfokuserad organisationen och är serviceinriktad.
Vi söker dig som
- Är en positiv lagspelare har lätt för att komma in i en arbetsgrupp
- Är ansvarstagande, noggrann och förstår betydelsen av din del av affärskedjan
- Är förebild för dina kollegor genom ditt positiva mindset och förmåga att vara lösningsorienterad
Vidare har du ett intresse för service och administration.
Om bolaget
Organisationen erbjuder dig en stimulerande, familjär och händelserik arbetsmiljö. Det är viktigt att alla ska trivas och veta att det finns goda utvecklingsmöjligheter. Mer information förmedlas under intervjun.
Fast lön samt tillkommande förmåner ingår via kollektivavtal. Tjänsten är en heltidstjänst och tillträds snarast möjligt.
Intervjuer hålls löpande och med tanke på omgående tillsättning kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 22/2, 2019 så skicka in din ansökan redan nu!
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Sara Fogelberg på sara.fogelberg@amga.se alternativt 072-511 20 01.