Kundtjänstmedarbetare till storbank – Dansktalande

Arbetsbeskrivning

AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, bank & finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på konsulttjänster, rekrytering och affärsutveckling. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen.

Vi söker en kundtjänstmedarbetare – Dansktalande, som vill bli en del utav en modern och välrenommerad bank i Malmö 

Arbetsbeskrivning

Som medarbetare inom bolagets kundtjänst B2C är arbetet varierande. Du kommer bland annat arbeta med inkommande samtal och mail från bankens kunder med ärenden kopplade till bankprodukter så som sparkonton och bankkort. Du arbetar under stort eget ansvar och du blir en del av ett sammansvetsat team med ett stort engagemang. Professionalism och utveckling genomsyrar hela organisationen.

Bakgrund

Du har arbetat eller kanske arbetar idag med service. Att fokusera på kunden även i olika situationer är du van vid och är professionell i ditt kundbemötande. Du uppskattar när dina måltal är tydliga och finner ett driv i att uppnå dessa tillsammans med dina kollegor.

Du är självgående i ditt arbete och växer med ansvar, du drivs även av att skapa en förståelse för din del av bankens affärskedja. 

Vi söker dig som

• är lyhörd och hjälpsam
• är processintresserad och och lösnings orienterad
• gillar att arbeta i grupp med mycket eget ansvar
• har bra kommunikativa färdigheter och uttrycker dig mycket väl i både tal och skrift
• vill utvecklas då bolaget ser denna tjänst som en språngbräda att växa inom bolaget mot roller inom ledarskap eller specialist
• talar och skriver Danska flytande


Tidigare erfarenhet av att arbeta inom kundtjänst och bank/finans är meriterande men inget krav.

Vidare vill vi att du som person uppskattar utveckling och värdesätter att komma in i en mycket intressant bransch med många karriär- och utvecklingsmöjligheter.

Om bolaget

Banken och tillhörande koncern är internationell välkänd aktör på marknaden och har affärsområden inom finans, försäkring, fastigheter, bostäder, detaljhandel samt in och utlåning och bedriver verksamhet under Finansinspektionens tillsyn.

Bankens moderna kontor är beläget i Malmö med mycket bra kommunikationer, restauranger, affärer och gym i området.

Fast lön samt tillkommande fördelaktiga förmåner ingår. Tjänsten är tillsvidare.

Tillsättning: Omgående start.

Intervjuer hålls löpande och med bakgrund av omgående start kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 22/12, 2016 så skicka in din ansökan redan nu.

Vid frågor om tjänsten kontakta Martin Edin 08-551 118 72

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AMGA AB SOLNA
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • 1 -
  • Publicerat: 11 december 2016

Besöksadress

Solna Business Park
None

Postadress

Svetsarvägen 8
SOLNA, 17141

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024