Kundtjänstmedarbetare till storbank – norsktalande

Kundtjänstmedarbetare till storbank – norsktalande

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta i en nordisk kundsupportfunktion med syfte att hjälpa privat- och företagskunder? Har du tidigare erfarenhet av att ge service på norska och vill fortsätta utveckla ditt kundbemötande på en av landets storbanker? Då kan denna tjänst vara något för dig!
Beskrivning­
Vi på Perido är på jakt efter ett par servicemedvetna kundtjänstmedarbetare som vill hitta en meningsfull och utmanande roll inom bank- och finansområdet. Tjänsten är placerad i Stockholm.
I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du bli en del av ett trevligt team som hanterar bankens korttjänster. Ditt huvudsakliga ansvarsområde kommer vara kundsupport via mail och telefon gentemot företagets kunder. Mer specifikt kommer du hjälpa kunder med frågor som rör bland annat fakturor, transaktioner, reklamationer, krediter och räntefrågor samt ta emot beställningar med målet att alltid ge bästa tänkbara service till kunderna. Kundkontakten kommer att ske både på norska och svenska. Utöver detta ser vi gärna att du har god förståelse för det digitala och tekniska då du i ditt arbete kommer hantera ett flertal IT-system.
Vi söker dig som vill jobba med kundtjänstmedarbetare och som känner dig trygg i kundkontakten, oavsett om samtalen ibland är av tuffare karaktär. Du brinner för att ge service på en hög nivå och har ett professionellt bemötande gentemot kund. Som person är du nyfiken, positiv och flexibel och du har vidare ett genuint intresse för ekonomi och finans. Dessutom har du lätt för att samarbeta med andra då arbetet innebär mycket personlig kontakt med såväl kunder som kollegor. I denna roll kommer du erbjudas en bred och omväxlande roll med goda utvecklingsmöjligheter.
Är du den serviceinriktade kundtjänstmedarbetare som vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Vi tror att du:
·       Har tidigare arbetslivserfarenhet av service
·       Känner dig bekväm med att prata med kunder i tal och skrift på norska
·       Har avslutad gymnasieutbildning
·       Har god IT- och systemvana
·       Har lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift på både svenska och engelska
Meriterande:
·       Tidigare arbetat i kundtjänst eller support (telefonvana)
·       Eftergymnasial utbildning
Omfattning och tillträde
Heltid, tillsvidare. Tillträde enligt överenskommelse.
Ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. 
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vi kan hjälpa både dig som är i början av din karriär och dig som har lång erfarenhet inom ditt yrkesområde. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 70 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet.
Kontakt
Om du har frågor kan du mejla vår frågemejl, du får svar inom 24 timmar på vardagar. Ange tjänstens referensnummer 31344 i ämnesraden.
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 februari 2020
  • Ansök senast: 4 mars 2020

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


27 november 2024

27 november 2024

27 november 2024