OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
I rollen som kundtjänstmedarbetare så kommer du att vara anställd som konsult hos oss på Clevry och arbeta ute på ett stort, globalt företag som levererar olika IT-lösningar. Rollen är inledningsvis på 6-8 månader men med goda chanser till förlängning. Här finns goda chanser till utveckling och långsiktighet!
Din roll
I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du att vara en del av det team som är en konsultverksamhet och supportar nordiska banker i deras ärenden. Dina arbetsuppgifter kommer att vara:
- Besvara inkommande telefonsamtal och mail
- Att vara behjälplig mot företagets kunder och ge service i världsklass
- Bedrägeribevakning, köra igenom transaktioner i systemen
- Diverse administrativa arbetsuppgifter
För tillfället arbetar man hemifrån 3 dagar i veckan och på plats 2 dag i veckan, men det kommer att ändras under våren utifrån situationen i samhället. Det här kan dock komma att ändras utifrån restriktioner och riktlinjer på företaget.
Din profil
Vi söker dig som vill arbeta i en social och serviceinriktad roll och trivs med att ta eget ansvar för dina arbetsuppgifter.
Krav för tjänsten är att du:
- Har arbetat inom bankverksamhet, exempelvis med kundtjänst eller support
- Har en fullständig gymnasieexamen
- Talar och skriver svenska och engelska obehindrat
- Har arbetat med service sedan tidigare, exempelvis från restaurang/butik eller kundtjänst
Vidare är du noggrann, självgående och lyhörd. Du trivs med att arbeta i ett team och tycker att det är viktigt att ha goda relationer till sina kollegor. Du är optimistisk och har en vilja att utvecklas och göra ditt bästa. Du är en optimistisk lagspelare.
Rekryteringsprocessen
Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på julia.revland@clevry.com. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)