OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet av arbete där du har använt telefonen som ditt främsta verktyg? Söker du efter en tjänst där du får användning för din utmärkta serviceförmåga? Tycker du dessutom om att arbeta i en verksamhet under ständig utveckling och bidrar gärna med förslag och idéer? Då är det här ett uppdrag för dig!
Om tjänsten
Just nu letar vi på Perido efter dig som brinner för service och som vill arbeta som Kundtjänstmedarbetare hos ett stort och välkänt bostadsbolag. Bolaget är familjärt och medarbetarna trivs, något som visats gång på gång i årliga medarbetarundersökningar. Företagets kontor är beläget i Vällingby där personalen i nuläget arbetar 2-3 dagar i veckan och resterande tid på distans.
Dina arbetsuppgifter
Som Kundtjänstmedarbetare arbetar du med telefonen som verktyg och vägleder kunder, alltid med ett bemötande i världsklass. I företagets kundcenter kommer du ta emot inkommande samtal och mejl från hyresgäster. Det kan röra sig om felanmälan, boka in hembesök eller frågor och funderingar, stort som smått, som du sedan registrerar i fastighetssystemet. Med stöd från hela teamet arbetar du självständigt mot företagets gemensamma mål. Viss receptionstjänst kan förekomma på något av kundens distriktskontor. Uppdraget startar med en 4 veckors introduktion tillsammans med en fadder så att du blir trygg i att vägleda företagets kunder!
Dina egenskaper
Här söker vi dig som är en fena på att snabbt se kundens behov och trivs med att hjälpa till på ett förstklassigt sätt. Vi ser att du är positiv och trygg i dig själv och ser varje samtal som en ny utmaning att lösa. Du är orädd och blir inte stressad av att se en telefonkö växa utan arbetar strukturerat och effektivt med hög kvalitet. Som person ser vi att du är en god lyssnare som uppskattar att prata med olika människor!
Är det dig som vi söker efter?
Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag!
Kvalifikationer:
Gymnasieutbildning
Tidigare erfarenhet av arbete med telefonen som främsta verktyg
Goda datoregenskaper och vana att arbeta med olika program.
Kan felsöka, förstå, ställa relevanta kontrollfrågor och sammanfatta relevanta ärendebeskrivningar
Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
Meriterande:
Erfarenhet inom fiber/bredband och/eller fastighetsförvaltning
Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till 30/6-23, men chans till förlänging. Start 16/1-23.
Ansökan
Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver. Om du har frågor eller funderingar så är du även välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 33672 i ämnesraden.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 800 konsulter på uppdrag över hela landet. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.