Kundtjänstmedarbetare till Surfboard Payments

Kundtjänstmedarbetare till Surfboard Payments

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Vill du arbeta i en serviceinriktad och administrativ roll tillsammans med ett engagerat och sammansvetsat team? Vill du bli en del av ett företag som ligger i framkant vad gäller tekniska lösningar och utveckling? Vill du arbeta på ett företag med grundtanken ”rätt individ på rätt plats leder till bästa resultat”? Då har vi rollen för dig!

Surfboard fortsätter växa och letar nu efter en kundtjänstmedarbetare. Tjänsten är på heltid och belägen i centrala Stockholm där du kommer ingå i Surfboard Payments Operationsteam och rapportera till bolagets COO. Det finns viss möjlighet till distansarbete i överenskommelse med närmaste chef.

Några av dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar:

- Hantera inkommande frågor och ärenden till deras kundtjänst.
- Vid behov genomföra utgående samtal eller förfrågningar till kunder.
- Skapa och underhålla kundmasterdata i bolagets interna system.
- Proaktivt analysera och följa upp kunddata.


- Bidra till att få deras kunder att fungera som ambassadörer åt bolaget.
- Kontinuerligt komma med idéer för att utveckla och effektivisera processer för deras kundtjänst.


Vi söker dig som
Vi söker dig som är utåtriktad, social och trivs med att hantera flertalet kontaktpunkter både internt och externt. Du är ödmjuk och har en god förmåga att lyssna in kundens behov. Du är lösningsorienterad och kan hantera komplexa samband och processer med en positiv inställning. Du är en person som ser lösningar snarare än problem. Vi söker en person som är noggrann, ser detaljer och trivs med att ta egna initiativ. Vi ser gärna att du tidigare arbetat med kundservice eller haft kundkontakt då den kommunikativa förmågan är viktig för tjänsten. Har du god datorvana och erfarenhet av B2B-och/eller branschen är det starkt meriterande. Surfboard Payments använder Zendesk så erfarenhet av att jobba i detta system är ett plus men inte ett krav. Du behärskar flytande svenska och engelska i tal och skrift. På Surfboard tror vi att rätt personer gör allt möjligt. Ja det är sant!

Om företaget

Surfboard Payments är revolutionärer inom fältet för betalningar i fysisk handel. Företaget vill förbättra den fysiska handeln och ligger i framkant vad gäller utvecklandet av digitala lösningar. Surfboard är en svensk Fintech-startup baserad i Stockholm, Sverige (HQ) och Chennai, Indien. Hos Surfboard byggs nästa generation av betalningsupplevelser i fysisk butik genom att dra nytta av de senaste PCI-certifierade lösningarna, SPOC och CPOC. Deras kärnkompetens ligger i att förenkla hela processen vilket höjer användarupplevelsen i butik och ger fördelar för kunderna.

Surfboard tror att fantastiska företag byggs av fantastiska människor och de vill nu växa med individer som kan leda den kommande vågen. De är ett team av passionerade medarbetare som drivs och motiveras av kulturen på arbetsplatsen. Som medarbetare hos oss surfar du på vågor av trender och förändringar inom betalningslösningar.

Surfboards inkluderande kultur säkerställer att de värdesätter karaktär lika mycket som framgången för deras produkter. De letar efter surfare med en iver att växa och påverka. Alla surfare har valts ut för att säkerställa kulturell passform och den rätta ambitionen. De har en öppen arbetsmiljö och alla uppmuntras därför att säga sin mening. För att underlätta mer personliga relationer arrangerar de regelbundna AW:s och andra sociala aktiviteter. Surfboard har stark tro på individen - Great People skapar bra företag.

Om anställningen:

Tjänsten är en del av Xameras Allt-i-Ett Karriär som syftar till att du ska hitta helt rätt i karriären samt få kompetensutveckling och trygghet i din anställning via oss!

Du är heltidsanställd hos Xamera den första perioden, där ambitionen är att du sedan går över i en anställning hos Surfboard Payments. Under tiden du är anställd hos oss gör vi allt för att du ska trivas, få en bra onboardning och att ditt nya jobb matchar dina förväntningar och mer därtill. Genom en coachande och närvarande konsultchef, månadsvisa kompetensutvecklingstillfällen för att boosta starten på karriären, samt ett nätverk med roliga after works och event ser vi till att starten på ditt nya jobb blir riktigt bra

Xamera arbetar för att du ska trivas och utvecklas på ditt nya jobb, därför finns vi med i alla skeden för att guida och stötta dig med stort och smått, Allt-i-Ett Karriär helt enkelt!

Startdatum: Enligt överenskommelse.

Allmän information: Ansök genom länken nedan! Hittar du den inte? Klicka här: Om du har några frågor gällande tjänsten kan du kontakta rebecka@xamera.se. Detta uppdrag tillsätts löpande, så skicka iväg din ansökan idag.

Ort: Stockholm.

Publiceringsdatum: 2021-11-11.

Sista ansökningsdatum: Intervjuer kommer att hållas löpande.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Xamera
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 november 2021
  • Ansök senast: 21 december 2021

Liknande jobb


28 december 2024

Kundtjänstrådgivare i Riga

Kundtjänstrådgivare i Riga

27 december 2024

Kundservicemedarbetare till Euromaster i Varberg!

Kundservicemedarbetare till Euromaster i Varberg!

27 december 2024

Customer Support

27 december 2024