Kundtjänstmedarbetare till Svea Inkasso

Arbetsbeskrivning

AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, bank & finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på personal, rekrytering och affärsutveckling. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen.

Denna tjänst är inom ramen för vår rekryteringsverksamhet.

Nu söker vi dig som vill bli en del av ett spännande och välkänt bolag. Svea Inkasso ingår inom Svea Ekonomi koncernen som idag är en ledande aktör i Norden inom finansiella och administrativa tjänster såsom finansiering, sparprodukter och inkasso.

Arbetsbeskrivning

Som kundtjänstmedarbetare får du en ansvarsfull roll i att hantera kontakter med såväl kunder, gäldenärer och myndigheter. Du är spindeln i nätet där arbetet bland annat innebär inkassoärenden, fakturaärenden och administration.

Inkommande samtal samt mailförfrågningar kopplat till tre affärsområden är något du dagligen kommer att vägleda kundernas ärenden igenom. 

En gedigen grundutbildning samt kontinuerlig vidareutbildning i bland annat finansiering, inkasso, sparprodukter mot privatmarknaden och personlig utveckling kopplat till ditt område är en självklarhet för alla anställda.

Bakgrund

Du motiveras av att påverka och hjälpa såväl privatkunder och företagskunder i en dynamisk och stabil miljö! Vidare arbetar du kanske idag med service eller vill jobba inom det.

Vi söker dig som

- Älskar att bemöta kunder på ett professionellt och serviceinriktat sätt

- Är lösningsorienterad och drivs av att ständigt utvecklas

- Gillar att bidra extra för gruppens bästa när pulsen höjs på callcentret

- Har gymnasiekompetens

- Vill utvecklas då bolaget ser denna tjänst som en språngbräda att växa inom bolaget och koncernen

Om företaget

Bolaget är en ledande aktör i Norden inom finansiering, inkasso, kreditinformation samt in- och utlåning till privatpersoner. 

Vidare har koncernen verksamhet i ett flertal europeiska länder och samarbetspartners över hela världen och erbjuder dig en stimulerande och händelserik arbetsmiljö. Det är viktigt att alla ska trivas och veta att det finns goda utvecklingsmöjligheter.

Fast lön samt tillkommande förmåner ingår. Utbildningen startar så snart tillsättningen är klar.

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 31/1 - 2018 så skicka in din ansökan redan nu.

Vid frågor om tjänsten kontakta Martin Edin 073-511 54 53


Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AMGA AB
  • 5 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • - -
  • Publicerat: 24 januari 2018

Besöksadress

Solna Business Park
None

Postadress

Svetsarvägen 8
SOLNA, 17141

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024