OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu kundservicemedarbetare till ett av Sveriges största bostadsbolag.
Om rollen:
Kundservicens mål är atteffektivisera och kvalitetssäkra handläggning av kundärenden med ett bemötande i världsklass. Du kommer ta emot felanmälan och frågor från hyresgäster och övriga intressenter via telefon och webb, samt registrera alla ärenden i ärendehanteringssystemet.
Du jobbar självständigt, med stöd från hela teamet, mot verksamhetens gemensamma mål. I övrigt deltar du aktivt i förekommande eller nya uppgifter inom Kundcenter
Kvalifikationer:
- Tidigare arbetslivserfarenhet av kundservicearbete, gärna kundtjänst/callcenter, med telefonen som verktyg.
- Erfarenhet av att ta emot och registrera kundärenden.
- Kunna följa och tillämpa rutiner och skriftliga anvisningar.
- Flytande svenska i tal och skrift samt kunna uttrycka sig väl i tal och skrift på engelska
- God administrativ förmåga.
- God datorvana samt kunskap i MS Office.
Utbildning
- Avslutad gymnasieutbildning med godkända betyg.
För att lyckas i denna roll tror vi att du:
har du en hög känsla för service samt en god kommunikativ och pedagogisk förmåga. Du trivs med att bemöta kunder över telefon och ser varje samtal som en ny möjlighet att hjälpa eller lösa kundens problem. Vi ser det som positivt om du har erfarenhet av att jobba i en mångkulturell miljö. Du jobbar med datorn och telefonen som dina främsta arbetsverktyg.
Vi söker dig som har förmågan att se och möta deras kunders behov. Vidare är du noggrann, tydlig och tar ett stort ansvar för ditt eget arbete. Du arbetar resultatorienterat utan att tappa känslan för service. Du har en personlig mognad som ger dig trygghet i rollen. Som person är du positiv och ser lösningar istället för problem.
Tillträde, omfattning och anställning:
Start för tjänsten är omgående och heltid med kontorstider. Vi ser gärna att du är tillgänglig på kort varsel då intervjuer sker löpande.Uppdraget är ett konsultuppdrag som löper till och med november 2019vilket innebär att du anställs av Hero och arbetar ute hos vår kund. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som erbjuder våra konsulter friskvårdsbidrag, pension och flexpension.
Hur söker du?
Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan. Har du frågor besvaras dessa av
rekryteringsansvarig Alisha Baig på alisha.baig@hero.se
We are heart working”
Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.
Kontaktpersoner på detta företaget
Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445