OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen” – för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet att rätt människa på rätt plats gör skillnad. Därför är det viktigt för oss att ha koll på varje marknad, varje företag och varje medarbetare. Och därför är det viktigt för oss med en stark lokal närvaro. Du möter oss i tjugo städer från Stockholm i söder till Piteå i norr.
Läs mer på www.clockworkpersonal.se
Om företaget
Svenska Bostäder är ett företag som ägs av Stockholms stad, etablerat 1944, som fokuserar på att bygga, förvalta och hyra ut prisvärda bostäder i Stockholm. Målet är att erbjuda bostäder av god kvalitet med rimliga hyror och hållbarhetsfokus. Företaget spelar en viktig roll i stadens bostadspolitik genom att adressera bostadsbehov och främja en välfungerande bostadsmarknad genom olika bostadsprojekt och initiativ.
Dina arbetsuppgifter
Uppdraget är i huvudsak att effektivt bemanna telefonen ca 6 timmar per dag samt att hantera e-post, ärenden som kommer in från hyresgästerna. Du har ett schema som du följer där du ser när du ska bemanna telefonen och när du ska ha dina raster.
Praktisk information:
• Du får en introduktion på 2-3 veckor där du kommer ha stöd av faddrar under din upplärning.
• Distansarbete är möjligt, men det blir aktuellt när du är självgående och inte behöver så mycket stöd. Man jobbar på distans max två dagar i veckan.
• Plats: Vällingby
• Omfattning: Heltid
• Uppdragslängd: Omgående - 14 januari 2024 med väldigt god för möjlighet till maj 2024.
• Arbetstider:
Måndag: 07.00-17.00. Lunch 45 min
Tisdag - Torsdag: 07.45-16.15. Lunch 45 min.
Fredag. 07.45 - 14.00. Lunch 30 min.
Din profil
För att lyckas i rollen ser vi att du har:
• Avslutad gymnasieexamen
• Minst ett års aktuell arbetslivserfarenhet av kundtjänst, service, fastighetsbranschen
• Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
Det är meriterande om du har:
• Erfarenhet av att ta emot felanmälningars på telefon och e-post
• Erfarenhet inom fiber, bredband, tv och telefoni
• Erfarenhet från fastighetsbranschen t.ex. fastighetsskötare, reparatör eller annat
• Erfarenhet av att jobba i verksamhetssystem Fass2
Som person är du självgående och tar ansvar för dina ärenden. Du tycker bemötande är viktigt och strävar alltid efter att ge ett gott bemötande i varje kundmöte. Du är pedagogisk och lösningsorienterad vilket gör att du snabbt identifierar hyresgästens behov i samtal eller e-post och strävar efter att lösa hyresgästens ärende vid första kontakten. Du drivs av att hjälpa andra och vill göra skillnad för våra hyresgäster.
Ansökan
I denna tjänst blir du anställd av Clockwork och arbetar på uppdrag hos vår kund. Arbetet som konsult hos Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt riktigt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. För att passa in i rollen som konsult ser vi att glädje, engagemang och affärsmässighet speglar din personlighet.