OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Starka tillsammans - Bli en av oss Som en av Nordens främsta inom betallösningar kan vi erbjuda en stimulerande och kreativ arbetsmiljö. Vi är öppna för nya idéer och arbetssätt, och strävar alltid efter att göra det enkelt och lätt för våra kunder.
Hos oss kan du utveckla din kompetens tillsammans med engagerade ledare och kollegor. Vill du utmanas i din yrkesroll och arbeta i en stark gemenskap där vi tar hand om varandra, samtidigt som vi visar varandra uppskattning, är vi rätt arbetsplats för dig.
Swedbank Pay Support i Stockholm utgörs av ca 30 medarbetare. Vi arbetar dagligen för att överträffa kundens upplevelse från gårdagen.
Vårt uppdrag är att supportera Swedbank Pays tjänster till våra kunder, partners och företagsrådgivare - från påskrivet avtal till betald faktura. Supporten sker i första hand över telefon men också via e-post. Vi har öppet årets alla dagar och förutom i Sverige så har vi även verksamhet i Finland, Norge och Danmark
Vi söker nu en Support Specialist till team Front Desk i Stockholm.
Som medarbetare hos oss kommer du att ge support via telefon till våra inlösenkunder, partners och bankkontor.
Våra arbetstider är schemalagda och kan variera något men är till största delen vardagar mellan kl. 8.30-17.00. Du arbetar i ett team med olika åldrar där stämningen är god och vi har roligt på jobbet.
Vi letar efter dig som är kundfokuserad och har en utpräglad känsla för service och kvalité. Du är en engagerad person som vill vara med och skapa laganda i teamet. Du stimuleras av att hitta den bästa lösningen för kunden samtidigt som det blir den bästa affären för Swedbank Pay. Då vi emellanåt har hög belastning är det viktigt att kunna hantera stress väl. Du behöver också behärska både svenska och engelska väl i både tal och skrift.
Erfarenhet inom kortområdet är meriterande men inte ett krav. Viktigast är att du har de personliga egenskaperna vi söker och gillar att ha kundkontakt via telefon. Känner du att det är dig vi har beskrivit? Ansök redan idag.
Vad kan vi erbjuda dig? Tillsammans med drivna och inspirerande kollegor får du vara en del av Swedbank Pay. En härlig arbetsmiljö med kontor i centrala Stockholm.
Vill du bli vår nästa Support Specialist? Skicka din ansökan redan idag! Tjänsten är en visstidsanställning på 12 månader med chans för förlängning. Arbetet är på heltid och start omgående enligt överenskommelse. Placeringsort: Stockholm.
Sista ansökningsdag är 2022-03-20. Ansökningarna behandlas konfidentiellt. Urval och intervjuer sker löpande. Tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor gällande tjänsten kontakta Matilda Westerlundh
tel. +46 730-65 49 02, matilda.westerlundh@swedbankpay.se
Finansförbundet: Heidi Larsson +46 498-20 97 58
SACO: Sofia Enekvist +46 498-20 77 84 (https://app.teamtailor.com/companies/SZpwDcnPQEk/jobs/1217801/edit/posting?showApprove=false&template=false#)
För oss är det viktigt med en inkluderande arbetsmiljö såväl som en inkluderande rekryteringsprocess. I denna rekrytering kommer din ansökningsprofil vara anonymiserad till dess att det är aktuellt med intervju.
Vi har redan valt våra rekryteringskanaler och undanber oss därför kontakt från externa rekryteringsfirmor och annonsförsäljare.
PayEx är en av Nordens främsta leverantörer av kompletta betallösningar och består av två affärsområden: PayEx Ledger and Factoring och Swedbank Pay.
På Swedbank Pay jobbar vi tillsammans för att skapa en värld där betalningar mellan köpare och säljare kan ske så tryggt och enkelt som möjligt - oavsett om mötet sker online eller i butik.
Vi drivs av innovationskraft och vår strävan efter att hjälpa människor, företag och samhällen att växa. Idag är vi ett av de ledande företagen inom betallösningar med verksamhet i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Något som inte hade varit möjligt utan våra engagerade och kompetenta medarbetare! Vår verksamhet genomsyras av våra värderingar - Öppen, Enkel och Omtänksam i allt vi gör.
Välkommen att kontakta oss om du vill veta mer.