OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kort om tjänsten
Är du i början av din karriär och uppskattar att hjälpa andra, då kan denna tjänst vara något för dig. Arbetet i kundtjänst innefattar mestadels hantering av kundärenden per telefon och mejl. Främsta fokus är service och nöjda kunder. Tjänsten har en anställningsgrad på 80-100% och innefattar arbete både vardagar och helger. Arbetstiderna ligger mellan 8-20 måndag till söndag.
Vår kund Teleperformance är ett stort kundserviceföretag som hanterar några av Sveriges mest välkända företags kundtjänst. De ska nu utöka en av sina avdelningar med nya medarbetare och söker dig som är lättlärd, öppen och social. Som konsult är du anställd av Swesale med goda möjligheter till fast anställning hos vår kund efter några månader. Teleperformance befinner sig i trevliga lokaler i Solna och det finns ett gym för alla anställda att använda.
Mer om tjänsten
Som kundservicemedarbetare hos Teleperformance kommer du att ingå i ett glatt och härligt kundtjänstteam i en fartfylld miljö. I arbetet får du visa upp din känsla för service såväl som din allra mest sociala sida.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara:
- Ta emot inkommande samtal
- Hjälpa kunder och svara på frågor rörande exempelvis mobiltelefoner eller annan hårdvara.
- Kunna söka i systemen och ta fram relevant information för att lösa problem
- Ge förstklassig service och alltid göra din kund nöjd
Din profil
För att vara aktuell för tjänsten har du gymnasiekompetens, ett tekniskt intresse och är flytande i det svenska och engelska språket. Inga övriga erfarenheter krävs. Som person bör du vara kommunikativ och gilla att samarbeta med såväl kollegor som kunder. Du arbetar lösningsorienterat och ansvarstagande, samt har en positiv attityd.
Har du erfarenhet från servicebranschen eller något tekniskt arbete sen tidigare är det meriterande.
Ansökan
Som konsult hos vår kund får du chansen att arbeta på ett stort internationellt företag och bli en del av ett trevligt team. Swesale erbjuder alltid anställning enligt kollektivavtal och friskvård för alla våra konsulter. För att få optimala förutsättningar genomgår alla nya medarbetare en introduktionsutbildning på 3 veckor. Den är betald och innefattar bland annat produkt- och systemutbildning. Vill du arbeta med service och lära dig massor om kundbemötande har du chans att göra det hos vår kund. Vi ser fram emot att få höra från dig!
Har du några frågor gällande tjänsten som kundsupport/kundtjänstmedarbetare eller vill ha mer information går det bra att kontakta Jennifer Safari på jennifer.safaei@swesale.se.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Jenny Persson
042-176608
Frida Ellingsen
0470-745554
Jenny Sini
046-460 23 02
Jenny Sini
Frida Ellingsen
0470-74 55 54
Mahlin Glyré
Måns Persson
0761-45 27 10
Mahlin Glyré
042 - 17 66 11
Patrik Staaf
042-176618
Annika Sjöberg
08-446 47 09