Kundtjänstmedarbetare till Telenor!

Kundtjänstmedarbetare till Telenor!

Arbetsbeskrivning

Om dig:


Är du en positiv och härlig person som lockas av att ge kunder bra service? Är du en person brinner för försäljning och har ambitioner att bli en stjärnsäljare?


Då ska du söka denna tjänst!


Nu söker vi kundtjänstmedarbetare med stark servicekänsla och med ett intresse att sälja! Där din personlighet är viktigare än arbetslivserfarenhet! På SYKES tror vi att attityd och personlighet betyder mer än tidigare arbetslivserfarenhet. Därför har vi inga krav på tidigare anställningar när vi söker framtida kundtjänstmedarbetare.


För att söka detta jobb måste du uppfylla följande:


Ha en god kommunikativ förmåga.
Tycka om att ge god service och en god kundupplevelse.
Ha grundläggande datorkunskaper.
Tycka om att jobba mot uppsatta mål.
Dina arbetsuppgifter kommer bestå av:


Svara på inkommande samtal
Merförsäljning av Telenors produkter
Enklare tekniska frågor
Frågor rörande fakturor


Vi erbjuder:


En bra och betald grundutbildning
Utvecklingsmöjligheter inom företaget
Härlig arbetsmiljö
Skiftarbete
Lön efter kollektivavtal och provision
280 kollegor ifrån hela norden
Dina arbetsuppgifter:


Att skapa den bästa kundupplevelsen! I rollen som kundtjänstmedarbetare får du hjälpa Telenors kunder med information om produkter och andra kundtjänstrelaterade frågor.


I uppdraget ingår också att erbjuda kunderna andra produkter från Telenor, utifrån deras behov och önskemål. Som kundtjänstmedarbetare är du duktig på att coacha kunden till rätt lösning. Fokus ligger på att skapa nöjda kunder och att svara på deras frågor genom ett trevligt och personligt bemötande.


På Sykes finns stora möjligheter att utvecklas och göra karriär. Vi ger dig en flygande start, som följs upp med utbildning, coachning och kompetensutveckling. Utifrån tydliga mål arbetar du tillsammans med dina kollegor i ett engagerat team för att leverera kundservice i världsklass.


Telenors kundtjänst har öppet vardagar 08.00-20.00, lördagar 09.00-17.00 och söndagar 10.00-15.00 så arbetstiderna varierar.


Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.


Önskad start 24 augusti men kan justeras efter behov.


#jobbjustnu

Kontaktpersoner på detta företaget

HR Assistant Jenny Eriksson
0534-291000
HR Assistant Emma Andersson
0534-291000
HR Assistant Emma Andersson
0534-291000
HR Manager Hilde Karlsson
0534-291000
HR Assistant Jenny Eriksson
0534291000

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sykes Sweden AB i Ed ED
  • 5 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 augusti 2020
  • Ansök senast: 24 september 2020

Besöksadress

Nössemarksvägen 12
Ed

Postadress

BOX 42
ED, 66821

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024