Kundtjänstmedarbetare till Telenor!

Kundtjänstmedarbetare till Telenor!

Arbetsbeskrivning

Är du en positiv och härlig person som lockas av att ge kunder bra service? Är du en person brinner för försäljning och har ambitioner att bli en stjärnsäljare?
Då ska du söka denna tjänst!
Nu söker vi kundtjänstmedarbetare med stark servicekänsla och med ett intresse att sälja! Där din personlighet är viktigare än arbetslivserfarenhet! På Sitel tror vi att attityd och personlighet betyder mer än tidigare arbetslivserfarenhet. Därför har vi inga krav på tidigare anställningar när vi söker framtida kundtjänstmedarbetare.
När du anställs hos oss kommer du att starta tjänsten med en grundutbildning på heltid. Utbildningen är 6 veckor. Under utbildningen kommer våra duktiga utbildare att förbereda dig som nyanställd på allra bästa sätt så att du känner dig trygg i din nya arbetsroll.
För att söka detta jobb måste du uppfylla följande:
Ha fyllt 18 år.
Ha en god kommunikativ förmåga.
Tycka om att ge god service och en god kundupplevelse.
Ha grundläggande datorkunskaper.
Tycka om att arbeta mot uppsatta mål.
Tycka om att arbeta med försäljning

Dina arbetsuppgifter kommer bestå av:
Svara på inkommande Norska samtal
Försäljning av produkter under inkommande samtal.
Enklare tekniska frågor
Frågor rörande fakturor

Vi erbjuder:
En bra och betald grundutbildning
Utvecklingsmöjligheter inom företaget
Härlig arbetsmiljö
Skiftarbete
Grundlön efter kollektivavtal
Du kan själv påverka din lön med provision

Dina arbetsuppgifter:
Att skapa den bästa kundupplevelsen! I rollen som kundtjänstmedarbetare får du hjälpa Telenors kunder med information om produkter och andra kundtjänstrelaterade frågor.
Som kundtjänstmedarbetare hos Telenor hanterar du inkommande samtal från våra norska kunder gällande beställningar, fakturafrågor och teknisk support. Din första uppgift är att besvara deras frågor och funderingar för att därefter lyssna efter deras behov och erbjuda dem våra produkter och tjänster som de saknar idag. Merförsäljning är en naturlig del av alla kundsamtal hos oss.
I uppdraget ingår också att erbjuda kunderna andra produkter, utifrån deras behov och önskemål. Som kundtjänstmedarbetare är du duktig på att coacha kunden till rätt lösning. Fokus ligger på att skapa nöjda kunder och att svara på deras frågor genom ett trevligt och personligt bemötande. I rollen ingår även försäljning till befintliga och nya kunder som en naturlig del, vilket innebär att du har stor möjlighet att själv påverka din lön då vi tillämpar fast grundlön med tillhörande provisionsmodell.
På Sitel finns stora möjligheter att utvecklas och göra karriär. Vi ger dig en flygande start, som följs upp med utbildning, coachning och kompetensutveckling. Utifrån tydliga mål arbetar du tillsammans med dina kollegor i ett engagerat team för att leverera kundservice i världsklass.
Kundtjänsten har öppet mån-fre 08.00-20.00, lör 9-17 och sön 10-15 så arbetstiderna varierar.
Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Önskad start 31/10

Kontaktpersoner på detta företaget

HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-716000 070-3103541
Personalchef Mathias Andersson
0680-716000 070-2223327
HR-assistent Malin Gustafsson
0702-550966
HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Manager Linda Andersson
0680-716000
HR Manager Mathias Andersson
0680-71 60 00 070-222 33 27
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-71 60 00 070-310 35 41
HR- Assistent Malin Gustafsson
0702-550 966
HR- Assistent Stefan Wangdell
0709-839 656

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sykes Sweden AB Kalmar
  • 10 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 oktober 2022
  • Ansök senast: 28 oktober 2022

Besöksadress

Fartygsgatan 4
Kalmar

Postadress

Fartygsgatan 4
Kalmar, 39230

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024