Kundtjänstmedarbetare till Telia

Kundtjänstmedarbetare till Telia

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu nya kundservicemedarbetare till ett nytt och spännande uppdrag hos Teleperformance i Göteborg. Teleperformance är störst i branschen med runt 200 000 anställda världen över. Här arbetar du en härlig miljö med mycket glädje och energi. Teleperformance satsar mycket på sina anställda - goda utvecklingsmöjligheter inom företaget och roliga aktiviteter både på och utanför arbetsplatsen.

Arbetsuppgifter

I denna roll kommer du att representera Telia som är en av Teleperformances kunder. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär att hantera kundärenden över telefon, allt från frågor om abonnemang till teknisk support. I varje kunddialog är du lyhörd för kundens behov och jobbar aktivt för att hitta den bästa lösningen för kunden. Merförsäljning ingår i denna roll vilket passar dig som är tävlingsintresserad och som vill ha möjlighet att påverka din egna lön.

Arbetet sker ifrån Teleperformances fräscha lokaler vid Backaplan tillsammans med massvis av härliga kollegor.

Personliga egenskaper

Vi söker dig som gillar att arbeta med problemlösning och som alltid strävar mot högsta möjliga kundnöjdhet. Du är duktig på att kommunicera pedagogiskt och förstår vikten av att kunna anpassa din service gentemot kundens förutsättningar. För att trivas i rollen sporras du av uppsatta mål och tävlingar. Du är utåtriktad, engagerad och kan hantera ett högt tempo tålmodigt. Du är van att arbeta med dator och skriver och talar obehindrat på svenska samt behärskar engelska på en god nivå. Har du ett teknikintresse är detta meriterande.

Information

Arbetet inleds med en betald utbildning inom kundhantering samt företagets produkter och tjänster. Därav finns inga krav på tidigare förkunskaper! Det enda du behöver är ett driv och en vilja att leverera strålande service till varje kund. Allt annat lär du dig på plats. Du får coachning och vägledning under resans gång mot en fullfjädrad kundservicemedarbetare.

Placeringsort: Göteborg, Backaplan

Tjänstgöringsgrad: 80-100%

Arbetstider: Förlagda mellan mån-fre kl 08:00-20:00, lördagar kl 09:00-19:00.

Anställningsform: Sex månaders visstidsanställning med god chans till förlängning

Urval och intervjuer sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan!

Forma framtiden med oss!

Lernia är ett av Sveriges ledande företag inom kompetensutveckling och kompetensförsörjning. Vi finns över hela landet och har tjänster inom vuxenutbildning, bemanning, rekrytering och omställning. Varje år får 9 000 bemanningskonsulter jobb på Lernia. Som konsult kan du prova på olika roller, dra nynna nytta av din befintliga kompetens eller kanske ta nästa steg i karriären, samtidigt som du har samma trygghet som hos andra företag. Välkommen till Lernia – tillsammans formar vi din framtid!

Läs mer på lernia.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Passert
0730-922 704
Anders Söderlund
070-695 22 94
Lotta Myllyvainio
072 254 15 10
Fredrik Belin
0722-543 397
Fredrik Belin
072-254 33 97
Lotta Myllyvainio
072-254 15 10
Fredrik Belin
072-2543 397
Fredrik Belin
072 254 33 97
Fredrik Belin

Hanna Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 februari 2023
  • Ansök senast: 12 mars 2023

Besöksadress

Lernia Bemanning AB, NYKÖPING
None

Postadress

Sergels Torg 12, Plan 11
Stockholm, 11191

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024