OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Söker du en spännande och utvecklande möjlighet inom kundservice? Då har du kommit rätt!
Snabbfakta om tjänsten
Roll: Kundtjänstmedarbetare
Arbetsort: Linköping
Omfattning: 75-100% det kan du välja själv.
Lön: Fast lön enligt kollektivavtal + säljbonus.
Startdatum: 8 Dec. Anställningen startar med en utbildning på 30 dagar, måndag-fredag kl 08:00-16:45.
Arbetstider: Rollen innebär varierande arbetstider mån-fre mellan 8:00-17:30. (Kan komma att ändras.)
Övrigt: Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter
• Du kommer vara du ansiktet utåt för Telia, ett av Sveriges mest framgångsrika företag inom IT- och telekombranschen.
• Arbeta med privata kunder med fokus på service, support och merförsäljning. Kontakten sker via inkommande trafik genom telefon och mejl.
• Du kommer få hjälpa till med service, administrering och fakturafrågor om våra kunders tjänster och abonnemang.
• Support och felsökning av en tjänst som kunden har problem med.
• Säkerställa att kunden har de bästa och mest uppdaterade produkterna och tjänsterna just för dem.
Din profil
• Har fyllt 18 år
• Har en gymnasieexamen
• Kan tala svenska och engelska flytande
• Tidigare erfarenhet av kundbemötande service eller ett stort intresse av att arbeta med människor
• Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet inom försäljning
Utöver detta ser vi att du är duktig på att skapa goda kundrelationer och främja kundbehov. Du prioriterar serviceupplevelser och justerar beteende snabbt och effektivt för att skapa kundnöjdhet. Du lägger gärna mycket tid och energi på att nå önskat resultat och drivs av en vilja att jobba målinriktat. Du har ett bevarat lugn och fokus vid tuffa/oväntade situationer och hanterar problem självständigt och effektivt. Dessutom är du duktig på att kommunicera på ett tydligt, enkelt och professionellt sätt samt är säker i olika prestationssituationer.
Vi erbjuder dig
Trygg anställning: Kollektivavtal, Tjänstepension
Trivsam arbetsmiljö: Hög teamkänsla, Personalaktiviteter, Mat- och dryckesförmåner
Välmående och proaktiv friskvård: Friskvårdsbidrag, Rabatter på gymmedlemskap, Digital frisk- och sjukvårdstjänst
Utvecklande karriär: Karriärtrappa, Feedback och coachning
Ansökan och urvalsprocess
Låter detta intressant? Skicka in din ansökan redan idag! Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.
Vid frågor kring tjänsten kan du kontakta ansvarig rekryterare på: jennifer.pettersson@releasy.se
• Urvalsprocessen på Releasy innehåller följande steg: telefonintervju, ett kognitiv- och personlighetstest, personlig intervju samt referenstagning.
• Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i urvalsprocessen. Det gör vi för att undanröja eventuella frågetecken gällande framtida arbetsprestation. Det kan vara regelverk som styr kundernas verksamhet, men främst handlar det om att vi ska känna oss trygga med dig som medarbetare. Bakgrundskontrollen görs med hjälp av ditt fullständiga personnummer.
Varmt välkommen med din ansökan!
Om oss
Releasy Customer Management är en outsourcingpartner inom kundservice till flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion och har 1500 anställda fördelat på fem verksamhetsorter; Borlänge, Linköping, Borås, Stockholm och Barcelona.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Björk
jessica.luppert-tell@releasy.se
Lisa Löfström
0707950974
gabriel.henriks@releasy.se
simon.larsson@releasy.se
Christoffer Andersson
0704447325
Erika Sahlén
0771-350900
Petter Paulsson
Sebastian Andersson
Josefin Danielsson
0771-350 900