Kundtjänstmedarbetare till Telia

Kundtjänstmedarbetare till Telia

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Vi söker dig till Telias kundtjänst!

Du börjar som anställd hos oss på Montico och efter det finns stora möjligheter till en fortsatt anställning direkt hos kund. Arbetet utförs i fräscha lokaler i Mjärdevi tillsammans med ett engagerat och härligt gäng inom kundtjänst. För oss är det viktigast att hitta rätt person till rätt plats!

Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifterna består av att via inkommande samtal, chatt och mail stötta kunden i frågor och med bistå med information. Dessa ärenden berör oftast kundens digitala tjänster så som mobil, internet och tv-abonnemang. I grunden till dialogen finns ett trevligt kundbemötande som ska genomsyra det vardagliga arbetet. Som kundtjänstmedarbetare hos Telia kommer du arbeta med behovsanpassad rådgivning för att hitta dom bästa lösningarna för kunden. Fokus ligger på att skapa nöjda kunder och lösa deras ärende, man också kollar över deras nuvarande lösning och ser om det finns något mer/annat man kan erbjuda. För att trivas i denna roll är det viktigt att du trivs med att förklara och på ett pedagogiskt och inspirerande sätt. Du är bra på att hantera olika typer av människor och lyssna till deras behov.

För att du ska lyckas i din roll får du en utbildning som är betald. Arbetstiden är anpassad efter öppettiderna som är vardagar kl. 08:00- 19:45 och lördagar 10:00-18:45. Tjänsten startar 18/1 så ansök omgående om du är intresserad!

I detta arbete kommer du att få möjlighet till personlig utveckling, gedigen arbetslivserfarenhet och chansen att växa inom företaget!

Vi söker dig som
Som kundtjänstmedarbetare hos Telia så är du företagets ansikte och röst utåt, vi sätter därför stort värde i att hitta dig som är nyfiken, engagerad och serviceinriktad. Vi tror att du motiveras av att arbeta målinriktat för att uppnå bästa möjliga resultat. Du tycker det är kul att hjälpa till, hitta lösningar och är en bra lyssnare. Det är meriterande om du tidigare har arbetat med kundkontakt eller försäljning. För att på bästa sätt kunna hjälpa kunderna ser vi att du talar och förstår svenska obehindrat samt har en god förståelse för engelska.

Vi ser fram emot din ansökan!

Om Montico
Montico är ett komplett matchningsföretag som erbjuder helhetslösningar till företag och privatpersoner inom rekrytering, bemanning och utbildning. Montico har närmare 1 000 anställda varav cirka 800 är konsulter utplacerade på uppdrag hos kund. Montico har kontor på ett 20-tal orter i Sverige med huvudkontor i Tranås samt ett kontor i Polen för internationell arbetskraft. Läs mer på www.montico.se.

Din ansökan lämnar du via länken nedan.

Då vi gör löpande urval tar vi gärna emot din ansökan så snart som möjligt.

Kontaktpersoner på detta företaget

Patrik Remann

Emanuel Sahlström
0140-59 90 47
Lena Wissinger Sparv
0380-57 67 28
Eva Johansson
0140-59 90 48
Johanna Eronson
0470-78 81 84
Abbe El-saghir

Andreas Arvidsson

Johanna Eronson

Birgitta Andersson
044-300 09 03
Daniel Kepka

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Montico HR Partner AB
  • 5 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 22 december 2020
  • Ansök senast: 12 januari 2021

Besöksadress

Klubbhusgatan 13, Jönköping
None

Postadress

BOX 416
Tranås, 57325

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024