OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi dig som vill vara med på en fantastisk resa med stora möjligheter till vidareutveckling på ett roligt och energiskt kontor
Brinner du för att ge bästa möjliga service samtidigt som du drivs av teknik och målinriktat arbete?
Uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till anställning hos vår kund.
Genom den här tjänsten har du mycket kundkontakt, vilket ger dig möjlighet att använda och utveckla din sociala och kommunikativa förmåga. Här får du chansen att jobba hos en av Sveriges största teleoperatörer med inriktning mot bredband, tv och mobiltelefoni.
Dina arbetsuppgifter i din roll som kundrådgivare är du företagets ansikte och röst utåt. Det är din uppgift att hjälpa kunden att få den bästa upplevelsen, så att kunderna alltid kan känna sig trygga i att de har de bästa och mest uppdaterade produkterna och tjänsterna för just dem.
Du kommer besvara inkommande samtal rörande:
- Abonnemang
- Fakturor
- Teknisk support
- Merförsäljning
- Nykundshantering
- Vissa administrativa uppgifter
Tjänsten inleds med en betald utbildning på 3-4 veckor.
Arbetstider är förlagda vardagar kl 8.00-19.00 samt lördagar kl 9.00-17.00
Om företaget:
Teleperformance är ett stort, internationellt företag inom kundservice som erbjuder utvecklingsmöjligheter för dig i din karriär och en trivsam arbetsmiljö i deras nya kontorslokaler i centrala Göteborg. Du blir anställd av oss på Bemanningskontoret med goda chanser till fast anställning hos kund och tjänsten inleds med en fullbetald utbildning för att du ska känna dig trygg och bekväm i din arbetsroll.
Vi erbjuder:
Ett spännande arbete på en modern arbetsplats
Kollektivavtal
Inledande och fullt betald utbildning
Varierande arbetstider 80- 100%
Goda utvecklingsmöjligheter
Uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till anställning hos vår kund.