OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi dig som vill utvecklas i en bred roll med fokus på kundservice, försäljning och teknisk support. Här erbjuds du en lärorik roll i Telias kundserviceteam i centrala Göteborg - perfekt för dig som vill kickstarta karriären på en ungdomlig arbetsplats med mycket roliga aktiviteter tillsammans.
För att trivas i rollen som kundservicemedarbetare tror vi att du är pratglad, lättlärd och hungrig på att lära dig mer. Tjänsten är på 80-100% där du kommer jobba varierande arbetstider förlagda under kundtjänstens öppettider; vardagar kl. 08.00-19.00 samt lördagar 08.00-18.00. Anställningen inleds med en fullt betald utbildning där du får lära dig allt praktiskt för att du sedan ska känna dig helt trygg i att besvara kundernas frågor.
Din profil:
- Kommunikativ, lättlärd och samarbetsvillig
- Flytande i tal och skrift på svenska och engelska
- Innehar en fullständig gymnasieexamen
- Meriterande om du har ett tekniskt intresse (ej krav)
Om tjänsten:
- Traditionell kundtjänst där du hjälper och vägleder kunder
- Viss merförsäljning till inringande kunder
- Viss teknisk support
- 80-100% med varierande arbetstider mellan kl 08-19
- Lön enligt kollektivavtal och möjlighet till provision
- Drivna kollegor i ett ung, positivt team
- Inledande fullt betald utbildning
Välkommen att ansöka direkt i mobilen helt utan CV - intervjuer sker löpande. Om du har några frågor, maila gärna sourcing@sprio.se. Hoppas vi får träffa just dig!