Kundtjänstmedarbetare till Transvoice

Arbetsbeskrivning

Transvoice förmedlar och administrerar tusentals tolk- och språktjänster per dag, till stat, kommun, myndigheter, förvaltningar samt privata företag och organisationer i hela Sverige. I vårt nätverk ingår ca 3.000 tolkar och översättare som representerar 206 språk och dialekter. Vi levererar språktjänster dygnet runt, med målet att erbjuda marknadens bästa tillgänglighet och servicenivå. Tjänsterna omfattar alltifrån översättning på olika språk, uppdrag med kontakttolk eller telefontolk, till den unika tjänsten TolkDirekt.

Nu behöver vi förstärka vår kundservice med ytterligare medarbetare till kontoret i centrala Stockholm. Som kundservicemedarbetare är du våra kunders första kontakt och företagets ansikte utåt. Du arbetar i ett glatt och sammansvetsat gäng där du hanterar inkommande samtal från våra kunder rörande bokningar av och frågor kring tolkningsuppdrag. I arbetet ingår även vissa administrativa uppgifter, såsom registrering av uppdrag i vårt ärendehanteringssystem. Du verkar i en prestigelös miljö med högt arbetstempo, snabba beslutsvägar och högt i tak. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom företaget.

Vi söker dig som har gymnasieutbildning samt erfarenhet av att arbeta med service och/eller administration. Som person ser vi att du är utåtriktad och positiv och gillar att förmedla en hög dos av service. Arbetstempot kan tidvis vara högt och du bör klara av stressiga moment samt vara flexibel i ditt arbete. Du arbetar noggrant och lösningsorienterat samt har förmågan att se konsekvenser av dina handlingar.

Är du en kommunikativ person som trivs med att ge service och gillar att ha telefonen som arbetsverktyg? Trivs du i en händelsestyrd miljö där tempot är högt? Är du dessutom positivt lagd och bidrar till en god stämning i arbetsgruppen? Då är du kanske rätt person för oss!

Urvalet sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Anne Hämäläinen
08-120 800 50
Senior Team Leader Vesna Jovanovic

Teamledare Nikas Rehnman

Business Manager Alexander Markinhuhta

Teamleader Niklas Rehnman

VD Jonas Ahlstedt

Camilla Connbo
011-473 00 14
Irene Wallin
08-120 800 51

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Transvoice AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 10 juni 2014

Besöksadress

Rålambsvägen 17
Stockholm

Postadress

Box 34006
Stockholm, 10026

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024