Kundtjänstmedarbetare till uppdrag mot Färdtjänst

Kundtjänstmedarbetare till uppdrag mot Färdtjänst

Arbetsbeskrivning

Är du en lyhörd medmänniska som brinner för att hjälpa andra? Vill du arbeta på en utvecklande arbetsplats där du får möjlighet att växa till att bli den bästa kundtjänstmedarbetaren? Då har vi jobbet för dig!

Releasy söker fler engagerade medarbetare till uppdrag mot Färdtjänst. Här tar du emot samtal från kunder som använder färdtjänst som transportmedel för att underlätta sin vardag. För att passa i rollen behöver du vara serviceinriktad och tydlig i din kommunikation. Kundgruppen förutsätter att du är lyhörd, tålmodig och respektfull inför individens behov. Eftersom vi utför uppdrag åt en myndighet behöver du vara professionell i ditt bemötande och ha förståelse för vikten av hög sekretess och integritet. Tidigare erfarenhet från vård och omsorg är en tillgång men det är inte ett krav. Vi söker dig som brinner för att hjälpa människor och vill utvecklas här hos oss på Releasy!

På Releasy arbetar vi aktivt med utveckling, feedback och uppföljning för att leverera den bästa kundupplevelsen. Som person är du därför snabblärd och trivs i en föränderlig miljö. Du kan kommunicera på ett välformulerat sätt i både tal och skrift, på svenska och engelska. Tidigare erfarenhet från serviceyrke är meriterande och tjänsten kräver god datorvana då vi arbetar i olika system för att lösa kundärenden.

Dina arbetsuppgifter

• Möta och hantera Färdtjänstens kunder via telefon och mejl.
• På bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende.
• Om du är proaktiv finns det även möjlighet att arbeta med administrativa uppgifter.

Arbetstider

Dina arbetstider är förlagda inom kundtjänstens öppettider som är måndag-fredag 07.00-20.00. Arbetstiderna kan komma att ändras.

Lön och anställningsgrad

Du erbjuds en anställning på 75-100 % som inleds med sex månaders provanställning. Vi erbjuder månadslön enligt kollektivavtal.

Ansökan och tillsättningsdatum

Sista ansökningsdag är 2021-03-31 och startdatum för tjänsten är 2021-04-16. Tillsättning sker löpande så skicka in din ansökan redan idag! Observera att på Releasy Linköping arbetar vi med flera olika uppdragsgivare och om du även är intresserad av andra uppdrag får du gärna skriva det i ditt personliga brev, men ansök inte i flera annonser. Vid frågor om tjänsten, kontakta gärna ansvarig rekryterare Emilia Klaar på emilia.klaar@releasy.se. Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i rekryteringsprocessen. Vi gör bakgrundskontroller för att undanröja eventuella frågetecken gällande din framtida arbetsprestation. Det kan vara regelverk som styr kundernas verksamhet, men främst handlar det om att vi ska känna oss trygga med dig som medarbetare. Bakgrundkontrollen görs med hjälp av ditt personnummer.

Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vårt fokus på våra medarbetare och innovativa lösningar har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Våra kontor finns i Barcelona, Borås, Borlänge, Linköping och Stockholm. Vi arbetar med att skapa den bästa kundupplevelsen oavsett kanal. Vi skapar tusentals relationer…en i taget! Vi är kollektivavtalsanslutna och tror på trygga anställningar, mångfald och arbetsglädje.

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Björk

jessica.luppert-tell@releasy.se

Lisa Löfström
0707950974
gabriel.henriks@releasy.se

simon.larsson@releasy.se

Christoffer Andersson
0704447325
Erika Sahlén
0771-350900
Petter Paulsson

Sebastian Andersson

Josefin Danielsson
0771-350 900

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Releasy
  • 3 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 mars 2021
  • Ansök senast: 1 april 2021

Besöksadress

Pipers väg 28 170 73 , Solna
None

Postadress

Pipers väg 28
Solna, 17073

Liknande jobb