OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Brinner du för att ge högkvalitativ service och vill vara med på resan och bidra till en kundtjänst i världsklass? Då kan du vara den vi söker!
Vem är du?
Som person är du van att arbeta i ett högt tempo. Du är trygg och empatisk person som tycker om att hjälpa och bemöta kunder. Du sätter dig snabbt in i nya processer och system och är en riktig teamplayer som tycker om "multitasking". Du är lösningsorienterad och har lätt för att knyta kontakter. Som person tar du ägarskap och ser till att ge kunder den allra bästa service.
Vad erbjuder vi?
En möjlighet att utvecklas i ett stort världsomspännande företag med internationella kontakter.
Friskvårdsbidrag
Kollektivavtal med Unionen
Huvudsakliga ansvarsområden:
Tjänsten som kundtjänstagent går ut på att ge högkvalitativ service till våra kunder. Du får i rollen hantera samtal som gäller allt ifrån paketleveranser, bokningar av paketupphämtning och fakturaförfrågningar, till reklamationer och paketspårning.
Kvalifikationer
Du har erfarenhet från kundservice eller liknande.
Du har en god kunskap i MS office.
Du är van att arbeta mot uppsatta mål.
Du uttrycker dig väl i tal och skrift på både svenska och engelska.
Erfarenhet från transportbranchen är meriterande
Upplysningar om tjänsten
Tjänsten är på heltid med 40 timmars arbetsvecka.
Arbetstiderna varierar mellan 08:00 och 19:00, måndag till fredag enligt schema.
Kollektivavtal finns med Unionen.
Start enligt överenskommelse.
Kundtjänst rapporterar till kundtjänst Team Leader
Då vi är ett säkerhetsklassat företag så kommer vi att begära in utdrag ur belastningsregistret före anställning.
Vi rekryterar löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan!