OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag på ungefär 6 månader med goda möjligheter till förlängning.
Om företaget:
Företaget i fråga är en stor och välrenommerad aktör inom försäkringsbranschen. Mer information om företaget kommer att delges vid eventuell intervju.
Arbetsuppgifter:
I rollen som kundservicemedarbetare hanterar och administrerar du inkommande ärenden via mejl och telefon inom skadereglering. Du arbetar genomgående med att skapa kundnöjdhet och hittar lösningar för varje enskilt ärend och administrerar dessa. Frågorna du hanterar är av olika omfattning och svårighetsgrad och du ansvarar för att dina ärenden blir lösta samt att kunden är informerad under hela processen.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Något års erfarenhet av arbete inom kundtjänst och administration
• Svenska obehindrat och goda kunskaper i engelska, i såväl tal som skrift
• God dator- och systemvana, meriterande med erfarenhet av ett ärendehanteringssystem
• Tidigar erfarenhet från försäkringsbranschen är meriterande
Vi söker dig som tar ansvar för ditt arbete och brinner för att skapa kundnöjdhet. Vi ser vidare att du är en förtroendeingivande person som bygger långsiktiga kundsamarbeten. Du är en god kommunikatör och duktig på att lyfta blicken och stötta i teamet, vilket också gör dig till en framgångsrik problemlösare. Vidare har du ett stort driv, förmåga att se helheten samt kan hitta potentiella processförbättringar och utveckla samarbeten. Vidare är du nyfiken och vill ständigt lära nytt, varför du motiveras av att arbeta i en roll där du ges stor möjlighet att påverka din egen utveckling.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet i denna rekryteringsprocess.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord:kundtjänstmedarbetare, kundtjänst, Customer Service, Customer Service Agent, Administrator, heltid, solna, fordon, bilbranschen, Leaseplan, kundservice, kundservicemedarbetare, service, handläggare, handläggning, kundsupport, koordinator, kundkoordinator, telefon, administration, heltid, omgående, stockholm
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund