OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För dig som brinner för kundservice och som trivs i en administrativ roll finns nu möjligheten att få in foten hos ett välkänt bank- och försäkringsbolag i Västerås med kontor i hela landet. Vi söker nu en kundtjänstmedarbetare för ett kortare uppdrag hos vår kund där du blir en viktig del i verksamhetens utvecklingsfas mot att bli mer digitaliserade. Vill du skaffa värdefulla erfarenheter för framtiden? Sök då tjänsten idag!
OM TJÄNSTEN
Som kundtjänstmedarbetare kommer du tillsammans med tre andra personer ansvara för att ta emot inkommande ärenden över telefon och ärendehanteringssystem. Här får du utlopp för din serviceinriktade sida och får arbeta i olika digitala system. Avdelningen befinner sig just nu i en digitaliseringsprocess där du får en viktig roll i att skapa ordning och struktur i arbetet.
Du får en gedigen introduktion och upplärning på plats på kontoret. Möjligheten till att arbeta hemifrån kommer därefter att erbjudas. För rätt person kan utvecklingsmöjligheter finnas inom bolaget.
Du erbjuds:
* Ett arbete med fokus på kundservice och administration.
* Knyta värdefulla kontakter inför framtiden.
* Erfarenheter från bank- och försäkringsverksamhet.
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande
ARBETSUPPGIFTER
* Ta emot kundärenden över telefon och ärendehanteringssystem.
* Koppla vidare ärenden till ansvarig part hos kundföretaget.
* Hantera post.
* Paketering av reklam- och marknadsföringsmaterial.
VI SÖKER DIG SOM
* Besitter god datavana och kunskaper i Office-paketet.
* Har arbetslivserfarenhet av kundservice och digital administration.
* Har obegränsade kunskaper i svenska och engelska.
Meriterande:
* Har arbetat i liknande roller tidigare.
Som person är du:
* Flexibel
* Serviceinriktad
* Samarbetsvillig
Övrig information:
* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid, 38,75h/v. Uppdraget sträcker sig mellan 3-4 månader, med möjlighet till förlängning till sista juni 2021.
* Arbetstid: Varierade kontorstider mellan 8-18, mån-fre.
* Placering: Centrala Västerås
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundföretagets önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Mer information om kundföretaget ges om du går vidare i processen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231