Kundtjänstmedarbetare till välkänt bolag i Hässleholm!

Arbetsbeskrivning

Presentation
Vi söker nu efter en noggrann och serviceälskande medarbetare till kundtjänstavdelningen hos vår uppdragsgivare! Uppdraget startar omgående t.o.m. oktober 2017. Sök tjänsten idag, vi arbetar med ett löpande urval!

Arbetsuppgifter
Hos vår uppdragsgivare kommer du att vara en del av det kundtjänstteam som tillhör logistik och varuförsörjning. Du kommer via telefon och mail arbeta för att ge stöd och service åt butiker och återförsäljare gällande sortiment, order, fakturor och reklamationer. I rollen har du även kontakt med interna avdelningar inom företaget gällande exempelvis order- och sortimentsfrågor. Din förmåga att snabbt skapa dig en förståelse för verksamheten samt din vilja till att ge hög service kommer att vara avgörande för tjänsten. Arbetet sker i en komplex logistikkedja med ett omfattande affärssystem, något som ställer krav på både systemvana och helhetsförståelse.

Uppdraget kommer att starta omgående, din tillgänglighet är mycket viktig för tjänsten.

Utbildning/erfarenhet
Vi söker dig med en gymnasieexamen, samt erfarenhet av liknande roller, gärna inom dagligvarusortiment. Du har både erfarenhet av kundkontakter, administrativa uppgifter samt har arbetat i större affärssystem. Erfarenhet av affärssystemet SAP är meriterande. Dina personliga egenskaper är av högsta vikt, du är lyhörd, flexibel samt har en god problemlösningsförmåga. Självfallet är du också mycket kommunikativ, serviceinriktad samt trivs väl i sociala kontakter. Du har förmågan att behålla struktur och fokus även under högt tempo, samt har ett naturligt ordningssinne.
Det är ett krav för rollen att du behärskar svenska och engelska på flytande nivå, i såväl tal som skrift.

Förmåner
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag.
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Företagsbeskrivning
Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.

Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.

Sluttext
Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Marie Noren

Anna Tannerfalk
040-6433937
Anna Tannerfalk

Peder Bjursten
073-944 54 60
Marie Engdahl
0721-880213
Marie Norén
072-0742012
Disa Fanto Börjesson
040-6433936
Peder Bjursten
+46 73 944 54 60
Disa Fanto Börjesson

Disa Fanto Börjesson
0766-775336

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Malmö AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid, mer än 6 månader
  • Publicerat: 5 april 2017

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024