Kundtjänstmedarbetare till välkänt företag!

Kundtjänstmedarbetare till välkänt företag!

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi dig med erfarenhet av att arbeta med kundtjänst till ett uppdrag för ett av Sveriges ledande dagvaruaktörer. Som uppdragskonsult kommer du tillsammans med ett team att stötta ett förändringsarbete inom e -handeln. Du kommer i din roll att arbeta och samverka med stora delar av e-handelsorganisationen för att tillsammans skapa ett förstklassigt affärsstöd.

Konsultuppdraget är med placering i Solna med möjlighet till distansarbete. Tjänsten är heltid och startar 24 augusti och pågår i ca 1 år. Har du en bakgrund inom support och är redo för ett ny utmaning? Välkommen att skicka in din ansökan!


Om tjänsten
Vår kund kommer under hösten att byta ut sitt e-handelssystem. Rollen som kundtjänstmedarbetare innebär support till butikerna under migreringen till det nya systemet. Du kommer jobba med många kontaktytor bland handlare vilket ställer krav på lyhördhet. Du kommer i din roll att arbeta och samverka med stora delar av e-handelsorganisationen för att tillsammans skapa ett förstklassigt affärsstöd. Arbetet innefattar daglig kontakt med butikspersonal via telefon och mejl.

Uppdraget kommer att börja med en utbildning tillsammans med teamet med start i augusti. Då ingår även utbildning i butik och resor kan förekomma.



Vem är du?
Vi söker dig som arbetat med kundservice och support och är kompetens inom området. Du har också butikserfarenhet, om du arbetat med butiksplock är det starkt meriterande. Du är serviceinriktad och har ett gott kundbemötande både via telefon och mejl. Du har goda kunskaper i svenska och engelska och behärskar Microsoft Office-produkterna (Outlook, Word, Excel, Powerpoint).

Vidare ser vi att du är positiv, initiativtagande, noggrann, matintresserad och utåtriktad. Du är bekväm med arbete i en organisation som emellanåt präglas av högt tempo och arbetsbelastning och du har förmågan att skapa struktur och ordning. Du fångar möjligheter till förbättringar och du har höga krav på kvaliteten i ditt eget arbete. Du noggrann, strukturerad och har en högt utvecklad förmåga att dokumentera arbetssätt, rutiner och processer samt att sprida kunskap effektivt. För att trivas i denna roll bör du uppskatta att arbeta i en föränderlig miljö och kunna ta eget ansvar. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper.


Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.



Vi kommer att granska ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Välkommen att skicka in din ansökan redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB
  • 3 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 augusti 2022
  • Ansök senast: 25 augusti 2022

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb