Kundtjänstmedarbetare till välkänt inkassobolag

Arbetsbeskrivning

AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på personal, rekrytering och affärsutveckling. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen.

Vi söker nu engagerade kundtjänstmedarbetare till ett ledande bolag inom kredit och inkasso!

Arbetsbeskrivning

I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du att hjälpa kunder med deras påminnelsefrågor. Du får ansvara för att hitta fungerande amorteringsplaner, förmedla olika typer av betalningsinformation, men också hantera övriga frågor som rör kredit och inkasso.

Din bakgrund

Vi söker dig som vill in och arbeta inom finans och som drivs av att kunna hjälpa kunder utifrån deras enskilda situation. 

Det är inget krav på tidigare erfarenhet inom kredit/inkasso, men du måste kunna vara proaktiv och lösningsorienterad. Det är starkt meriterande om du har arbetat med sälj och kundrelationer tidigare. 

Vidare söker vi dig som
-Har datorvana
-Har telefonvana
-Är snabblärd
-Klarar av att arbeta i ett högt tempo
-Har goda kunskaper i svenska i tal och skrift

Om företaget

Företaget är en av de ledande leverantörerna av kredit och inkassotjänster i hela Norden och Baltikum. 

Vid frågor är du välkommen att kontakta Henrik Nordh på 076 394 22 04.

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag 2018-01-31.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AMGA AB
  • 2 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • - -
  • Publicerat: 24 januari 2018

Besöksadress

Solna Business Park
None

Postadress

Svetsarvägen 8
SOLNA, 17141

Liknande jobb


Handläggare till Svea Inkasso

Handläggare till Svea Inkasso

4 november 2024

4 november 2024

Serviceinriktad inkassohandläggare

1 november 2024

26 oktober 2024