OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi på Future People söker en kundtjänstmedarbetare med ett brinnande intresse för service och människor till vår kund i Vällingby. Som konsult hos oss får du möjlighet till ett spännande uppdrag hos en av våra kunder samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din uppdrag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega.
Ta nästa steg i karriären och utvecklas tillsammans med oss!
Vi söker kundcentermedarbetare på heltid inom fastighetsförvaltning, vår kund sitter i Vällingby centrum. I dagsläget så arbetar medarbetarna 2-3 dagar i veckan hemifrån. Du ska dock bo så du kan ta dig till arbetsplatsen inom 60 minuter. Verksamheten befinner sig i en ständig utveckling där medarbetarna ges chans att utvecklas. Uppdraget innebär att ge det bästa kundmötet via telefonen, registrera ärenden och boka in hembesök för kundens hyresgäster som tar kontakt för att få hjälp med olika frågor. Du arbetar med telefonen som verktyg men hanterar även andra kundingångar som mejl. I uppdraget kan även viss receptionstjänst förekomma på något av våra distriktskontor. Vi söker två personer på heltid med start i oktober månad. Då introduktionen sker under en månad ser vi att man helst kan arbeta heltid då. Under utbildningen är man på plats på kontoret. För rätt personer finns goda möjligheter till anställning direkt hos kund efter periodens slut.
Vem är du?
Du ska ha god erfarenhet av att ha telefonen och dator som verktyg och lätt för att lära olika system. Du brinner för kundmöten och utmanas av att vända missnöje till nöjdhet. Kan hantera missnöje på ett bra sätt. Du har en god självkännedom, är lyhörd, kommunikativ, resultatorienterad och handlingskraftig. Meriterande är om du har arbetat med liknande uppgifter gärna som fastighetstekniker eller inom förvaltning.
Krav:
Gymnasieutbildning och tidigare erfarenhet av arbete med telefonen som främsta verktyg. Du är effektiv och vill ge den allra bästa servicen till våra hyresgäster och stockholmare. Du har goda datakunskaper och vana att arbeta med olika program. Goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift. Kan felsöka och ställa relevanta kontrollfrågor. Följer uppsatta rutiner. Har en sund och hållbar livsstil.
Meriterande:
Erfarenhet inom fiber/bredband och/eller fastighetsförvaltning
Omfattning: Heltid 38,25h i veckan
Start: Omgående
Vill du vara en del av vårat team? Varmt välkommen med din ansökan!
Du söker tjänsten på futurepeople.se
Vi har inte möjlighet at ta emot ansökningar via e-mail.
Har du frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver får du gärna kontakta oss. Vi som arbetar med processen på detta uppdrag är Therese Lönnberg, du når mig på therese.lonnberg@futurepeople.se och Liv Hedström, liv.hedstrom@futurepeople.se. Vi ser gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.
Sista ansökningsdagen: 2022-01-15
Välkommen till oss!