Kundtjänstmedarbetare till välrenommerad bank

Arbetsbeskrivning

AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på personal, rekrytering och affärsutveckling. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen.

I din nya roll kommer du att hantera bankärenden från både privatpersoner och företagskunder.

Tjänstebeskrivning

Du får en ansvarsroll i förvaltningen av bankens kunder där du arbetar utifrån en bred plattform. Hantering av diverse bankärenden som lån sparande, medlem och fakturaärenden är ett axplock av vad du kommer att arbeta med.

Kundkontakter via telefon, mail samt administration är något du trivs och drivs av att arbeta med idag. Vidare har du även ett nära samarbete mellan bankens interna avdelningar och finner motivation att jobba med frihet under ansvar.

Du blir en del av ett mindre team där det alltid är nära till skratt samtidigt som professionalism och utveckling genomsyrar hela organisationen.

Erfarenhet/Bakgrund

Du motiveras av att påverka och hjälpa såväl kunder som interna avdelningar i en dynamisk miljö. Vidare drivs du av att arbeta i en kundfokuserad organisationen och är serviceinriktad.

Vi söker dig som

- Är en positiv lagspelare har lätt för att komma in i en arbetsgrupp

- Är ansvarstagande, noggrann och förstår betydelsen av din del av affärskedjan

- Är förebild för dina kollegor genom ditt positiva mindset och förmåga att vara lösningsorienterad

- Erfarenhet inom ekonomi, bank/finans är meriterande men inget krav.

Om företaget

Banken och tillhörande koncern är välkänd aktör på marknaden och har affärsområden inom bank, finans, samt in och utlåning och bedriver verksamhet under Finansinspektionens tillsyn. Kontoret är beläget 2-3 kilometer utanför centrala Falun.


Fast lön samt tillkommande fördelaktiga förmåner ingår. Tjänsten är heltid med provanställning som därefter går över till en tillsvidareanställning.

Tillsättning: Omgående start med introduktion 1a december.

Intervjuer hålls löpande och med bakgrund av omgående start kan tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 11/30, 2016 så skicka in din ansökan redan nu.

Vid frågor om tjänsten kontakta Martin Edin 08-551 118 72

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AMGA AB SOLNA
  • 5 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid -
  • Publicerat: 21 november 2016

Besöksadress

Solna Business Park
None

Postadress

Svetsarvägen 8
SOLNA, 17141

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024