OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
UPS (NYSE:UPS) is a global leader in logistics, offering a broad range of solutions including the transportation of packages and freight, the facilitation of international trade, and the deployment of advanced technology to more efficiently manage the world of business. Headquartered in Atlanta, UPS serves more than 220 countries and territories worldwide. The company can be found on the Web at www.UPS.com and its corporate blog can be found at blog.ups.com. To get UPS news direct, visit www.pressroom.ups.com
UPS söker nu 2 medarbetare till vår finska kundtjänst i Järfälla. Tjänsten som medarbetare på kundtjänst går ut på att ge högkvalitativ service till våra kunder som ringer in från hela Sverige. Samtalen gäller allt från bokningar av paketupphämtning och fakturaförfrågningar, till reklamationer och paketspårning. På UPS är kunden alltid i fokus, vi söker därför en person med mycket hög servicekänsla, som tycker om kundkontakt och som kan ge klara besked. Du bör också klara av ett högt tempo utan att tappa kundfokus och servicenivå.
För att lyckas bra i rollen bör du ha ett par års erfarenhet från kundtjänst eller annat serviceyrke. Du bör även ha mycket god datavana samt ha mycket goda kunskaper i både finska, svenska och engelska.
Arbetstiderna varierar mellan 08:00-19:00 på vardagar samt var fjärde lördag mellan 09:00-13:00. Tjänsten är ett vikariat fram till 2016-03-07 med goda möjligheter till tillsvidareanställning efter det. Kollektivavtal finns med Unionen.
Urval sker löpande så skicka in ditt CV samt personliga brev så snart som möjligt. Vänligen ange ditt löneanspråk i din ansökan.
Kontaktpersoner på detta företaget
Johan Lantz
Malin Andersson
Anna West
Ann Ekengren
Kenneth Ehrling