OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kort om tjänsten
Gillar du att ge förstklassig service och aktiva råd till alla som kontaktar dig med frågor, synpunkter, beställningar och önskemål, då är du rätt person för detta. Konsultuppdraget startar V.16 och varar t o m den 25 augusti med möjlighet till förlängning någon/några månader (beslutas under sommaren).
SÖKORD: kundservice, service, callcenter, miljö
Om verksamheten
Tjänsten ingår i enheten för kommunikation och kundservice som består av totalt 14 personer, varav merparten arbetar i kundservice och leds av en gruppledare. Övriga medarbetare ingår i kommunikationsgruppen som fungerar som strategiskt stöd och in-housebyrå.
Mer om tjänsten
Livet i kundens kundservice består av en ström av olika slags ärenden att hantera. Arbetsbelastningen och tempot varierar med högst tryck under mars-oktober. Du behöver kunna prestera och driva dig själv under både lugna och hektiska perioder.
Deras kundservicegäng servar drygt 57 000 kunder i sex kommuner med liknande men inte identiska taxor och regler. Därför behöver du klara att hantera olika uppgifter under press utan att det går ut över ditt bemötande eller kvaliteten på ditt arbete.
Arbetsuppgifterna är:
• Ta emot och hantera ärenden via mail och telefon, och i samband med det – aktivt föreslå kunder bättre lösningar på deras avfallshantering.
• Administration i affärssystemet, såsom bokningar av orders, registervård, ändringar osv.
Din profil
För att trivas i rollen måste du ha god datorvana, hög social förmåga och känsla för god service. Vi tror också att du är genuint intresserad av att hitta bra lösningar för kund genom proaktivitet i samtalen.
Eftersom du ingår i ett team som är beroende av varandra behöver du vara flexibel, gilla samarbete, kunna driva och förbättra dina egna insatser samt ha ett bra sinne för ordning. Vi förutsätter också att du har ett genuint intresse för miljöfrågor.
Vi vill att du har
• Mycket god datorvana.
• Goda kunskaper i svenska och engelska språket, både i tal och skrift.
• Erfarenhet av kvalificerat kundservicearbete.
Meriterande
• Erfarenhet av försäljning.
• Ytterligare språkkunskaper.
Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.
Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.
Kontaktpersoner på detta företaget
Jenny Persson
042-176608
Frida Ellingsen
0470-745554
Jenny Sini
046-460 23 02
Jenny Sini
Frida Ellingsen
0470-74 55 54
Mahlin Glyré
Måns Persson
0761-45 27 10
Mahlin Glyré
042 - 17 66 11
Patrik Staaf
042-176618
Annika Sjöberg
08-446 47 09