OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Till vår uthyrningsverksamhet söker vi efter en erfaren kundtjänstmedarbetare till vår kund i Mölndal.
I dina arbetsuppgifter ingår det att ta emot inkommande samtal och hjälpa kunden på bästa möjliga sätt kring bland annat fakturafrågor, produktfrågor och det förekommer också administration. Att ha en nöjd kund är något som du brinner för!
Du hanterar excel och officepaketet,
Du kommer också att vara behjälplig i företgets reception.
Din profil
Vi tror att du som söker har en god förmåga att både lyssna och kommunicera samt har fokus på service och att göra det lilla extra i varje samtal. Merförsäljning ingår också när du pratar med den befintliga kunden. Du är en problemlösare och har ett positivt sätt till kunder och kollegor. Vi tror också att du är självgående och vågar ta eget ansvar.
Du som söker behöver uppfylla dessa krav
Gymnasiekompetens
Behärska svenska i tal och skrift
erfarenhet av service
Om företaget
Heltid, mån-fre. Uppdraget startar omgående och är på minst 6 månader.
Urval sker löpande och du söker tjänsten genom att maila ditt CV till info@bemanningskontoret.se då vi ej använder oss av länken nedan.
Varmt välkommen med din ansökan!
Om oss
BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag i Göteborg och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal. Läs gärna mer på vår hemsida.
Kontaktpersoner på detta företaget
Katarina Fred
Catrine Ramsten
Catrine Ramsten
Catrine Ramsten
Katarina Fred
Katarina Fred
Katarina Fred
0727-463010
Kim Amprazis
Emma Nilsson
Christian Haraldsson