Kundtjänstmedarbetare till vårdbolag i framkant

Kundtjänstmedarbetare till vårdbolag i framkant

Arbetsbeskrivning

Är du vår nya kundtjänstmedarbetare som vill ingå i vårt team på Servicecenter?
Är du kundorienterad samt vill vara delaktig i en spännande utveckling av vår kundservice och vår supportorganisation kan det vara dig vi söker!


Om tjänsten

I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du arbeta i ett team tillsammans med 7 andra inom ramen för Servicecenters uppdrag.

Vi arbetar med fokus på patienter, externa kunder samt interna verksamheter. Du kommer att arbeta operativt med varierade arbetsuppgifter där kundfokus och glädje är ledord. Teamet ansvarar bland annat för bolagets centralkassa, patientkontor, telefoni samt e-tjänstekorts administration.

Ditt uppdrag blir att delta i mötet med sjukhusets patienter vid deras besök på sjukhuset genom att registrera och vägleda dem rätt. Du kommer även att besvara inkommande samtal till Tiohundras växel då vi arbetar med varierande arbetsuppgifter och rullande schemaroller för att variera det dagliga arbetet. Vi strävar efter att alla medarbetare ska ha flera kompetenser för att kunna bemanna olika roller och därmed arbeta omväxlande och få utvecklas.

Uppdrag i urval:

- Registrera och ta betalt av sjukhusets patienter
- Operativt telefonistarbete
- Första linjens support av e-Tjänstekort och telefonifrågor
- Besvara och hantera frågor gällande patientfakturor, efterregistreringar samt journalutlämning
- Serva medarbetare med lokalbokningar, bilutlämningar samt parkeringstillstånd
- Vägleda patienter rätt inom sjukhuset

Vi utövar moderna arbetssätt med viss möjlighet till distansarbete.

Om dig


Vi söker dig som har för uppdraget relevant utbildning alternativt erfarenhet som vi bedömer vara likvärdig. Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete i:

- Patientjournalsystemet TakeCare då detta är centralt för kassaarbete
- Telefonist/växelapplikation, gärna InAttend
- Ärendehanteringssystem, gärna Easit

Du uttrycker dig affärsmässigt på svenska och engelska i både tal och skrift. Du har en hög digital mognad samt känner dig trygg i att arbeta med olika digitala verktyg. Goda kunskaper i Microsoft Office är en grundförutsättning.

Service bör vara ditt ledord där du alltid gör ditt yttersta för att bemöta kunden på bästa sätt. Rollen innebär omfattande kontakter, vilket ställer höga krav på att du är professionell och tillmötesgående i ditt bemötande samt att du har lätt för att skapa goda relationer.
Du trivs att arbeta självständigt och utvecklingsorienterat och du anpassar dig snabbt och flexibelt efter nya förutsättningar, då arbetet som kundtjänstmedarbetare innehåller omväxlande arbetsuppgifter med stor variation i både tempo och omfattning. Att driva saker framåt och arbeta med ständiga förbättringar är naturligt för dig.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Du delar vår värdegrund som bygger på delaktighet, trygghet och respekt. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och värdesätter den kvalitet som mångfald tillför vår verksamhet.

Hos oss får du möjlighet att utveckla kundmötet för att optimera våra besökares upplevelse vid kontakt med vårdbolaget, både fysiskt via besök samt digitalt via olika kommunikationskanaler.

Om oss 

Vi är en del av Tiohundra – det kompletta vårdbolaget i Roslagen. Sammanslagningen av sjukvård och omsorg i samma företag gör oss unika i Sverige. Vårt innovativa och effektiva arbetssätt höjer kvaliteten och skapar mervärde för patienter, brukare, närstående och medarbetare. Detta gör oss också till en attraktiv arbetsgivare, vilket återspeglas i våra höga resultat i medarbetarenkäten. Tiohundra samverkar i Norrtäljemodellen som är uppmärksammad såväl här hemma som internationellt, och lyfts fram av socialdepartementet som en förebild att ta efter. 

Du når oss enkelt med bekväm och wifi-utrustad direktbuss från Stockholm. 

Vi förväntar oss att du är vaccinerad mot Covid-19.



Om Tiohundra

Vårdbolaget Tiohundra ägs av kommunalförbundet Sjukvård och omsorg i Norrtälje, ett samarbete mellan Region Stockholm och Norrtälje kommun. Med våra ca 2 500 medarbetare är vi Norrtälje kommuns största arbetsgivare.



Läs mer om Tiohundra på vår webbplats https://www.tiohundra.se/. eller följ oss på sociala medier där vi heter @tiohundraab.

Att söka jobb i Region Stockholm

Vi eftersträvar jämställdhet och jämlikhet på vår arbetsplats och ser gärna sökande med olika bakgrund och förutsättningar.


Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte. Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser.


Vårt rekryteringssystem kan inte hantera anonyma ansökningar eller sökande med skyddad identitet. Om du har skyddad identitet ber vi dig att kontakta den kontaktpersonen som finns angiven i annonsen. Din ansökan kommer då att hanteras utanför rekryteringssystemet. Du bör även vara försiktig med vilken information du lämnar i din ansökan och endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen.


Region Stockholm ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling och bidrar till kulturlivet. Varje dag, dygnet runt. I landets snabbaste växande region. Tillsammans skapar vi Europas attraktivaste storstadsregion.


https://www.regionstockholm.se/jobb-1/jobba/

Artiklar i detta ämnet

  1. Gratis kontantkort - Hur då?

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Tiohundra AB, Verksamhetsstöd
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 mars 2022
  • Ansök senast: 4 april 2022

Liknande jobb


23 december 2024

12 december 2024

11 december 2024