Kundtjänstmedarbetare till vårt lager i Habo

Kundtjänstmedarbetare till vårt lager i Habo

Arbetsbeskrivning

Vi är Dream, vi vill vara med och skapa framgång för alla - våra kunder, medarbetare och vårt företag. Hos oss är inspiration och glädje lika viktigt som hårt slit. Vi värdesätter att arbeta tillsammans i en flexibel och inkluderande miljö, för att uppnå mål gemensamt.

Vårt mål är att erbjuda den bästa e-fulfillmentlösningen för e-handlare. Detta gör vi genom ett egenutvecklat WMS, mycket kunskap och viljan att hela tiden utvecklas. Tillväxt är i vårt DNA och något vi lever med. Nu står vi inför nästa spännande resa då vi ska skala upp än mer. Sedan 2021 är vi en del av Bring vilket bäddar för stordåd.

Vi söker nu en ny stjärna till vår Kundtjänstavdelning. Kika in annonsen nedan och ansök redan idag!



Om tjänsten

Avdelningen består idag av fyra medarbetare som kommer vara dina närmsta kollegor. Tillsammans har teamet som uppgift att hjälpa våra kunder på bästa sätt genom deras ärende. Det görs genom mail och samtal från kunden via telefon.

Ditt ansvar som Kundtjänstmedarbetare är att hjälpa kunden genom hela ärendet och arbeta för att lösa de frågor som kunden har. Du ansvarar även för att hålla kunden uppdaterad på information genom processen.
Kundernas ärenden kan handla om fakturafrågor, adressändringar, betalningsärenden och övriga leveransfrågor.

I arbetsuppgifterna ingår det även intern administration som exempelvis innebär att hantera returer från kunderna samt föra statisk åt våra parterns.



Om dig

Vi söker dig som trivs att jobba både administrativt och med regelbunden kundkontakt. Rollen kräver att du som person är serviceinriktad, relationsskapande, lösningsorienterad och initiativtagande med en stark vilja att lösa varje ärende på bästa sätt för kunden.

Då telefon och dator är dina främsta verktyg är det viktigt att du känner dig bekväm med detta. Ett krav för tjänsten är att du har goda kunskaper i det svenska och engelska språket i både tal och skrift. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av kundtjänst.

Praktisk information

Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100% med inledande provanställning på sex månader. Arbetstiderna är förlagda dagtid måndag-fredag, 08.00-17.00. Tillträde sker enligt överenskommelse.

Vi arbetar med ett löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Frågor kring tjänsten välkomnas på mail till elin.rubin@dreamlogistics.se. Observera att inga ansökningar tas emot via mail, enbart frågor kring tjänsten. Sista ansökningsdag är 14 oktober.
Vi förbehåller oss rätten att utföra bakgrundskontroller på slutkandidater

Välkommen in med din ansökan, vi ser fram emot att träffa just dig!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: DreamLogistics
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 september 2022
  • Ansök senast: 14 oktober 2022

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024