Kundtjänstmedarbetare till vårt nya fräscha kontor start i Augusti!

Kundtjänstmedarbetare till vårt nya fräscha kontor start i Augusti!

Arbetsbeskrivning

Vårt nya, fräscha kontor i centrala Jönköping växer! Är du en person som lockas av problemlösning och att få erbjuda kunder en service i världsklass? Då är du rätt person till vårt team!
Arbetsuppgifter
Som kundtjänstmedarbetare åt vår klient inom försäkringar av konsumentelektronik har du daglig kommunikation med kunder från Norge via telefon och e-post. Du skapar kundnöjdhet genom att vägleda och svara på kundens frågor som avser det kontrakt vi som företag har ingått med klienten.
Öppettiderna för kundtjänsten är måndag-fredag 8.00-20.00 och lördag 8.00-17.00. Arbetspassen kommer därmed att variera mellan dessa tider. Tjänsten inleds med en betald utbildning där du får lära dig både den tekniska sidan av arbetet samt hur du gör för att erbjuda bästa möjliga kundservice.
Om dig
På SYKES anser vi att din personlighet är viktigare än dina meriter och ställer därför inte krav på tidigare yrkeserfarenhet. Men för att passa här tror vi att du är positiv och hjälpsam, har en god kommunikativ förmåga och kan ta snabba beslut. Du är också effektiv, tar ansvar för dina arbetsuppgifter och anpassar dig lätt till nya situationer.
Krav
Besitter goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
Lätt för att förstå norska
Grundläggande datorkunskaper
Avslutad gymnasieutbildning
Rent belastningsregister
Flexibel gällande arbetstider.

Meriterande
Tidigare erfarenhet av kundtjänst eller annat serviceyrke
Flytande norska i tal och skrift.

Vi erbjuder
Heltid med fast månadslön och möjlighet till en prestationsbaserad bonus.
Du får ett par veckors intensivträning baserad på arbetsuppgifterna under stöd av våra ledare och mentorer.
Utöver detta erbjuder vi flera möjligheter att utvecklas inom yrket och vårt konstant växande företag.
Sist, men absolut inte minst, får du chansen att vara med och starta upp ett nytt kontor i fräscha lokaler mitt på Östra Storgatan.


Om oss
SYKES är en internationellt ledande leverantör av kundservicelösningar såsom teknisk support, kundservice, marknadsföring och försäljning. Med 60 000 anställda fördelade över 70 kontaktcenters runt om i världen hjälper vi 2 000 företag att maximera kundupplevelsen och att bidra till lojala kunder. Vår företagskultur genomsyras av vårt syfte: We help people, one caring interaction at a time.
Om tjänsten
Start: 9e Augusti samt 16e Augusti
Anställningsform: Tillsvidareanställning med inledande provanställning på 6 månader
Tjänstgöringsgrad: Heltid
Tjänstgöringsort: Jönköping
Lön och förmåner: Fast månadslön i enlighet med vårt kollektivavtal, möjlighet till bonus och friskvårdsbidrag

Kontaktpersoner på detta företaget

HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-716000 070-3103541
Personalchef Mathias Andersson
0680-716000 070-2223327
HR-assistent Malin Gustafsson
0702-550966
HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Manager Linda Andersson
0680-716000
HR Manager Mathias Andersson
0680-71 60 00 070-222 33 27
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-71 60 00 070-310 35 41
HR- Assistent Malin Gustafsson
0702-550 966
HR- Assistent Stefan Wangdell
0709-839 656

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sykes Sweden AB Kalmar
  • 5 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 4 augusti 2021
  • Ansök senast: 3 september 2021

Besöksadress

Fartygsgatan 4
Kalmar

Postadress

Fartygsgatan 4
Kalmar, 39230

Liknande jobb


Kundtjänst Heltid / Deltid

Kundtjänst Heltid / Deltid

22 december 2024

21 december 2024

21 december 2024