Kundtjänstmedarbetare till Västerås

Kundtjänstmedarbetare till Västerås

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Är du en person som gillar att hjälpa andra människor och är en mästare på att ge bra service? Är du  duktig på problemlösning och gillar högt tempo? Drivs du av att jobba mot mål och statistik samt ha en bra sammanhållning på din arbetsplats? I så fall är du varmt välkommen att söka tjänsten som kundtjänstmedarbetare till ett välkänt företag i Västerås.

Ansvarsområden
I tjänsten som kundtjänstmedarbetare är din huvudsakliga uppgift att ta emot inkommande samtal från privatpersoner och under samtalet administrera i de olika systemen. Du tar emot ärenden gällande paket och brev för att exempelvis spåra försändelser, lägga reklamationer eller svara på frågor om företagets produkter och tjänster.

En del av det dagliga arbetet på kundservicen innebär stundtals hög belastning i telefonin med köer och stor variation på de inkommande samtalen. Viktigt i den här rollen är att kunna sätta sig in i kundens situation och alltid försöka ge den bästa möjliga servicen till kunderna. Mot bakgrund av detta tror vi att rätt person har förmågan att plocka fram en stresstålig, målmedveten och framåtlutad sida såväl som en god lyssnare med ”utanför boxen-tänk”.
 
Då arbetsuppgifterna utförs framför en datorskärm är det viktigt att du gillar att använda dig av dator som arbetsredskap och att att låta hjärnan vara aktiv istället för benen under dina arbetsdagar. Konsten att bemästra många bollar i luften är vardagsmat i den här rollen och något du kommer ha stor nytta av.

Arbetstider
Startdatum: Under november månad
Omfattning: 80% med schemaläggning
Ort: Västerås
Lön: Fast månadslön + lojalitetsbonus
Arbetstider: Vardagar med varierande arbetstider mellan kl 07:45 och 22:30

Kvalifikationer
Fullständig gymnasieutbildning (du måste kunna visa upp dina betyg för oss)
Goda kunskaper i både svenska och engelska
Meriterande är om du har erfarenhet av service och/eller sälj




Ansökan
Låter det intressant? Ansök redan idag så kontaktar vi dig. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mejl, utan endast via denna annons. Urval och intervjuer kommer ske löpande, ansök därför så snart som möjligt.

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 5 platser
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 oktober 2020
  • Ansök senast: 29 november 2020

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024