Kundtjänstmedarbetare till Vattenfall!💧

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

Wrknest söker nu en driven Kundtjänstmedarbetare till ett Vattenfall -en av Europas största producenter och återförsäljare av el och värme.

Vattenfall Eldistribution står inför en enorm tillväxt de närmsta åren med en uppgift att dubblera mängden el som går genom elnätet. Därför behöver vi på Wrknest hjälpa till att stärka upp Vattenfalls kundserviceverksamhet med ytterligare resurser.

Detta är ett konsultuppdrag på ca 2 månader med möjlighet att förlängas eller överrekryteras.

Dina arbetsuppgifter

I rollen som kundservicemedarbetare kommer du sköta kommunikationen med olika kunder genom mail, telefon och chatt. Du erbjuds även möjligheten att få vara med och effektivisera och utveckla kundtjänstfunktionen. Detta är en perfekt roll för dig som är på jakt efter en administrativ och kundnära tjänst med start omgående. Du kommer vara del av en energifylld miljö och ha kontakt med i huvudsak väldigt nöjda och trevliga kunder. Dina arbetsuppgifter kommer inkludera:

Att ge professionell service till kunder både via telefon och mejl.

Hantering av diverse elnätsärenden

Arbete med både inkommande och utgående samtal

Hantering av fakturering och ersättningar till kund

Arbete med kravhantering

Hantering av övriga administrativa arbetsuppgifter

Vi söker dig som har

- 0-4 fyra års erfarenhet av serviceyrken - gärna inom kundtjänst!
- Flytande språkkunskaper i svenska i tal och skrift och goda kunskaper i engelska
- God datorvana


Det är meriterande om du

- Talar och skriver fler språk än svenska och engelska
- Har kunskaper inom Microsoft Office samt har vana inom en eller flera CRM system
- Har tidigare erfarenhet från liknande servicearbete


Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början - men du ska ha en vilja att lära dig! Därför söker vi dig som är ansvarstagande, strukturerad och driven. Som person trivs du att jobba i högt tempo och älskar att leverera god service och gillar att överträffa kundens förväntningar.

Övrig information

Tjänsten avser heltid, 40h/v. Start så snart som möjligt med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Företaget ligger i centrala Stockholm.

Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval.



En bakgrundskontroll kan komma att genomföras på slutkandidat. Vi använder bakgrundskontroller från SRI. Här kan du läsa mer om hur en bakgrundskontroll går till: Vanliga frågor och svar om bakgrundskontroller (https://eur03.safelinks.protection.outlook.com/?url=https%3A%2F%2Fsri.se%2Ffaq-kandidat-bakgrundskontroll%2F&data=04%7C01%7CJenny.Heinegren%40wastbygg.se%7C36914b3b26194174461d08d972b6f80a%7C2df0c42b4ad64989b2f9506e0cc9ac4c%7C0%7C0%7C637666952455186889%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C1000&sdata=B58tX%2BcZI6xe2%2Bh%2BxL1oyAdraqcNfEsNb7U64j5hRf8%3D&reserved=0).





Om Wrknest

På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på.

Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Wrknest
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 oktober 2022
  • Ansök senast: 29 mars 2023

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

CUSTOMER SERVICE ADMINISTRATOR

25 november 2024

25 november 2024