Kundtjänstmedarbetare till växande bolag inom solenergi

Kundtjänstmedarbetare till växande bolag inom solenergi

Arbetsbeskrivning

Är du nästa stjärna till vård kunds kundtjänstteam? Vi söker dig som vill ge service i världsklass, är ansvarstagande och nyfiken på att lära dig mer om solenergi!

I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du att ta emot ärenden via telefon och mail där du vägleder kunder på ett professionellt sätt kring frågor gällande deras produkter och tjänster. Rollen ställer krav på ett lösningsorienterat mindset då du kommer behöva samverka med andra avdelningar för att hitta den bästa lösningen på kundens ärende. Din uppgift är ett ge kunden den bästa möjliga servicen!

Din profil:

- Du har erfarenhet av kundtjänst eller arbete med telefon som främsta verktyg.
- Du har en fullständig gymnasieexamen
- Kan tala och skriva obehindrat på svenska och engelska
- Är en positiv, engagerad och ansvarstagande person
- Du har ett professionellt sätt och en god kommunikativ förmåga
- Du är nyfiken på att lära dig nya saker och har ett driv att utvecklas
- Meriterande med tekniskt kunskap/intresse


Du erbjuds:

En spännande och innovativ arbetsplats med härliga kollegor. Det finns goda möjligheter till utveckling i en arbetsmiljö med en hjärtlig gemenskap där alla strävar efter samma mål - att nå ett hållbart samhälle med solenergi. Hos vår kund får du en ung och rolig arbetsplats med sociala aktiviteter och AW:s.

Tjänsten är på heltid och beräknad att starta omgående. Kontoret är beläget i centrala Stockholm och arbetstiderna kommer att vara belagda under kontorstider.



Passar denna beskrivning bra in på dig? Välkommen med din ansökan redan idag! Intervjuer sker löpande.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sprio
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 oktober 2022
  • Ansök senast: 19 april 2023

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024