OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du duktig på att kommunicera och skapa lösningar med kunden över telefon? Då kan du vara rätt för tjänsten. Invoice Group söker nu ytterligare två medarbetare till kundtjänstavdelningen.
Om tjänsten
På Invoice Group kommer du som kundtjänstmedarbetare både att arbeta med inkommande och utgående samtal samt en gemensam mejlkorg, du kommer ingå i ett engagerat team som agerar företagets ansikte utåt mot kunder och gäldenärer. Ett par av de huvudsakliga uppgifterna kommer att vara:
Ta emot inkommande telefon och mejl
Lägga upp avbetalningsplaner
Hantera bestridande
Administrera och våra register i affärssystemet
Om dig
För att passa in och trivas ser vi att du är strukturerad som person och tycker om en rak och öppen dialog. Du är duktig på att kommunicera över telefon och har en god känsla för människors olika livssituation och anpassar din kommunikationsstil beroende på samtalets karaktär. Vi ser gärna att du är lösningsorienterad, teamspelare och har ett personligt driv.
Krav för tjänsten:
- svenska och engelska tal och skrift
- telefonvana
- erfarenhet av serviceyrken
- erfarenhet av Officepaketet
Meriterande:
- någon form utav ekonomisk bakgrund/intresse
- inkassoerfarenhet
Om anställningen
Tjänsterna är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning och ett vikariat på 1 år med möjlighet till förlängning. Start sker enligt överenskommelse.
Välkommen med din ansökan!
För frågor angående tjänsten vänligen kontakta Alexandra Ekblad, alexandra@invoice.se
Företagspresentation
Invoice Group består av Invoice Finance, Billmate och Invoice Inkasso. Alla tre bolagen arbetar under samma tak vilket gör att vi kan ge finansiella råd av högsta kvalitet hela vägen från betalningar till fakturaköp och inkassohantering. Vi strävar efter att skapa förutsättningar för företag att växa genom att erbjuda flexibla och enkla tjänster med marknadens bästa kundsupport.