Kundtjänstmedarbetare till Verifone

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta på ett marknadsledande företag inom betallösningar? Är du en stjärna inom service och problemlösning?? Då är detta en roll för dig.

Verifone är marknadsledande inom betalbranschen, över de senaste 30 åren har de säkerställt deras position som en världsledande leverantör inom elektroniska betallösningar. Med en mångsidig dynamik och snabb arbetsmiljö är deras anställda resultatfokuserade och får alltid möjlighet till utveckling.



Dina arbetsuppgifter

I din roll som Customer service tillhör du ett team på 7 personer och du kommer besvara faktura, avtals och/eller leveransfrågor som kommer in från Verifones kunder via telefon och mail. Du kommer även att göra en del administration i deras system, t ex lägga beställningar av tillbehör som kommer från kunder.



Din profil

Vi söker dig som har erfarenhet från en kundtjänstroll med telefon och dator som verktyg sedan tidigare samt ett brinnande intresse för service och kundhantering. Du skriver och talar svenska obehindrat samt behärskar engelska på en god nivå.

Som person är du en driven initiativtagare som är bra på att tänka utanför boxen. Stundtals är det högt tryck på inkommande samtal och du behöver därför vara bra på att hantera stress och inte låta det gå ut över din prestation.



Övrig information

Start: Så snart som möjligt, enligt överenskommelse
Placeringsort: Verifones kontor i Söda Hammarbyhamnen, Stockholm
Omfattning: Heltid. Tillsvidare med 6 månader provanställning. Anställningen sker direkt hos Verifone.



Har du frågor gällande tjänsten så är du varmt välkommen att kontakta Sandra Jarsäter

Mail:

Vi ser mycket framemot din ansökan! Urval och intervjuer kommer ske löpande i denna process så ansök gärna på www.maxkompetens.se redan idag! Ansökningar via e-post mottages ej på grund av GDPR.

Kontaktpersoner på detta företaget

Li Lövebrant
08-120 753 03
Emma Linde
073-4368109
Kristina Lindberg

Kristina Lindberg
0470-723388
Rebecca Moberg

Kristina Lindberg
076-6187940
Madeleine Göransson
0733205636
Madeleine Göransson
0733-205636
Madeleine Adlerstam
0734-368169
Magdalena Josefsson
0734-368111

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Maxkompetens
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 mars 2021
  • Ansök senast: 20 april 2021

Besöksadress

Herkulesgatan 12, Stockholm
None

Postadress

Herkulesgatan 12
Stockholm, 11152

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024