Kundtjänstmedarbetare till Viking Line

Arbetsbeskrivning

AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, bank & finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade inom konsulttjänster, rekrytering och affärsutveckling. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen.

Vi söker Kundtjänstmedarbetare som vill bli en del av en dynamisk och modern organisation med cirka 300 anställda!

Arbetsbeskrivning

Som Kundtjänstmedarbetare inom Viking Line tar du emot inkommande samtal där du genomför resebokningar, besvarar produkt - och tjänstefrågor, mailhantering, kundavtal, merförsäljning, fakturafrågor och mycket mer som innefattar att höja kundernas upplevelse av företaget.

Inom avdelningen är det alltid nära till skratt samtidigt som professionalism och utveckling genomsyrar hela organisationen.

Bolaget levererar idag kundservice, proaktiv kundvård och försäljning med hög kvalitet till uppdragsgivare inom olika branscher. Verksamheten präglas idag av tre värdeord: agerande, öppenhet, laganda och utveckling. 

Företaget samarbetar idag med bolag som Svensk Adressändring, Viking Line, Coop och Ikano Bank . Därför erbjuds det dig en stimulerande och händelserik arbetsmiljö med goda utvecklingsmöjligheter. 

Vi söker dig som

- har tidigare erfarenhet av service och kundkontakt
- är serviceminded och uttrycker dig väl i tal och skrift
- är strukturerad och noggrann
- tycker det är roligt att arbeta mot uppsatta mål
- trivs med att arbeta i ett högt tempo

Vidare tror vi att du prioriterar ett tryggt arbete där du på sikt vill växa i organisationen. Vi lägger även stor vikt vid dina personliga egenskaper!

Om bolaget  

Bolaget har idag kontor i Stockholm, Falun och Strömsund och är en välrenommerad aktör på marknaden med ca 300 anställda. Organisationen erbjuder dig en stimulerande, familjär och händelserik arbetsmiljö. Det är viktigt att alla ska trivas och veta att det finns goda utvecklingsmöjligheter. Mer information förmedlas under intervjun. 

Fast lön samt tillkommande förmåner ingår via kollektivavtal. Tjänsten omfattar i genomsnitt 30-40 timmar i veckan och start är tilltänkt den 11/9 därav är det viktigt att du som söker har möjlighet att starta detta datum. 

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 10/9, 2017 så skicka in din ansökan redan nu.

Vid frågor om tjänsten kontakta Henrik Nordh på 076-394 22 04.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AMGA AB SOLNA
  • 4 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • - -
  • Publicerat: 8 september 2017

Besöksadress

Solna Business Park
None

Postadress

Svetsarvägen 8
SOLNA, 17141

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024