OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu dig som brinner för kundsupport och ser service som en självklarhet i arbetsvardagen. Här kommer du får arbeta med att stötta, hjälpa och serva många olika kontaktytor tillsammans med ett team i ett av Sveriges största el och energiprojekt.
Låter det intressant? Ansök idag för att få chansen att vara med i vårt urval!
Dina arbetsuppgifter
I rollen som Kundtjänstmedarbetare kommer du ingå i ONE Nordics största elnätsprojekt tillsammans med projektledare, dispatching och andra kundtjänstmedarbetare. Projektet sträcker sig över hela Sverige där arbetet innebär byte av nya smarta elmätare.
Som Kundtjänstmedarbetare kommer du arbeta i en serviceroll med att vara behjälplig mot kunder, beställare samt tekniker och montörer. Det kan vara frågor kring utrustning, reklamation eller ombokningar av mätarbyten.
Tjänsten innefattar bland annat:
•Service och support via telefon och mejl
•Tätt samarbete med projektmedarbetare
Detta är en visstidstjänst med omgående start i fyra veckor framåt. Beroende på beläggning kan uppdraget komma att förlängas med några veckor.
Om företaget
ONE Nordic är en av Nordens ledande leverantörer av tekniska konsulttjänster, entreprenader och service inom energisektorn. Med rikstäckande organisation och lokala kännedom tar de ansvar och levererar högklassiga tjänster och lösningar till energiproducenter, - distributörer och – användare. Idag är de ca 1100 medarbetare i Sverige, med huvudkontor i Malmö.
Här kommer du ingå i ett team som tillsammans kommer vara med och driva ett av företagets största projekt för att utveckla Sverige mot en smartare och mer hållbar framtid!
Mer information om företaget kommer på eventuellt intervjutillfälle.
Din profil
För att lyckas i rollen som Kundtjänstmedarbetare ser vi att du har ett kundfokus, är kommunikativ och gillar problemlösning. Du ska trivas med att arbeta i team och drivs av att skapa goda samarbeten samt förmåga att se möjligheter med en positiv inställning.
Krav:
•Relevant erfarenhet av liknande roll som till exempel kundtjänstmedarbetare
•God datorvana
•Körkort B
•Svenska och engelska i tal och skrift
Meriterande:
•Erfarenhet från industrin, el eller energi
Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega.
Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.
Villkor
Start: Omgående
Placeringsort: Arlöv
Arbetstider: 08:00-17:00
Omfattning: Heltid 1 månad
Lön: 130 kr/h
Urval sker löpande och uppdraget kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag löpt ut. Välkommen med din ansökan redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996