OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Volkswagen Group Sverige AB är Sveriges största bilimportör och marknadsför bilar av märkena Volkswagen Personbilar, Audi, SEAT, SKODA, Porsche och Volkswagen Transportbilar.
Din roll
I denna roll kommer du att tillsammans med dina kollegor i kundserviceteamet hjälpa Volkswagens kunder via chatt. Du kommer att hantera olika frågor om Volkswagen Groups produkter och tjänster och även se till att kunden får hjälp via återförsäljarna. Teamet arbetar tätt tillsammans och därför är det viktigt att du är en lagspelare som drivs av att i en stimulerande arbetsmiljö nå goda resultat.
Detta är ett konsultuppdrag på deltid.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
- Hantera frågor via chatt
- Bidra till utvecklingen av Volkswagens chatt-service
- Leverera utmärkt kundservice
Din profil
Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta med kundservice sedan tidigare och ha god systemvana. Vi ser även att du uttrycker dig väl i svenska och engelska.
Som person är du nyfiken, driven och ansvarsfull. Du bidrar med en god positiv känsla i gruppen samtidigt som du har god förmåga att prioritera under högt tempo. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper i denna roll.
Tjänsten inleds med en introduktionsutbildning på plats på Volkswagens kontor i Södertälje, därefter kan arbetet bedrivas på distans.
Om Clevry
I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Rekryteringsprocessen
Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?