OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu nya drivna kundtjänstmedarbetare till vår uppdragsgivare Warner Bros. Discovery. Om du är en fena på kundbemötande och älskar att ge god service och bidra till en god arbetsmiljö, då är detta ett jobb för dig!
OM TJÄNSTEN SOM KUNDTJÄNSTMEDARBETARE
Ditt arbete består av att ge kunderna bästa tänkbara support och service via telefon, mail och sociala medier. Du kommer aktivt lyssna in vad kunden behöver hjälp med, felsöka åt kundens vägnar och lösa kundens problem efter bästa förmåga.
Du ska trivas med att jobba självständigt och ta egna initiativ. För att klara rollen behöver du ha goda kunskaper i engelska i både tal och skrift, eftersom en stor del av den interna kommunikationen är på engelska.
VI SÖKER DIG SOM
har en mycket god social och verbal förmåga, uttrycker dig väl i tal och skrift. Du är proaktiv till naturen, brinner för service och är lyhörd för kundens behov.
har därför en positiv attityd, lätt att lära dig nya saker, är lösningsorienterad och har inga problem för att anpassa dig till nya situationer. Du bör kunna hålla många bollar i luften då det är stor variation på vad våra kunder behöver hjälp med.
Kvalifikationer:
- God datorvana samt goda kunskaper i MS Office.
- Goda språkkunskaper i svenska, muntliga såväl som skriftliga
- Goda språkkunskaper i engelska, muntliga såväl som skriftliga
Meriterande:
- Tekniska färdigheter/intresse
- Erfarenhet av serviceyrken
- Och självklart ett intresse för film och serier du kan briljera i!
START: 2023-09-04
PLACERINGSORT: Solna, Stockholm
ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidareanställning på 100% (börjar med 6 månaders provanställning)
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna: Måndag-Söndag 09:00-22:00.
LÖN: Enligt kollektivavtal med Unionen med möjlighet till bonus.
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-08-28
Vi gör löpande rekryteringar och urval, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Webhelp is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.
By choosing Webhelp, you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries.
Join us at Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced environment, and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.
More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us
swedish
Kontaktpersoner på detta företaget
Stefan Cvijetic
Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780