Kundtjänstmedarbetare till Warner Bros. Discovery!

Kundtjänstmedarbetare till Warner Bros. Discovery!

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu nya drivna kundtjänstmedarbetare till vår uppdragsgivare Warner Bros. Discovery. Om du är en fena på kundbemötande och älskar att ge god service och bidra till en god arbetsmiljö, då är detta ett jobb för dig!





OM TJÄNSTEN SOM KUNDTJÄNSTMEDARBETARE

Ditt arbete består av att ge kunderna bästa tänkbara support och service via telefon, mail och sociala medier. Du kommer aktivt lyssna in vad kunden behöver hjälp med, felsöka åt kundens vägnar och lösa kundens problem efter bästa förmåga.

Du ska trivas med att jobba självständigt och ta egna initiativ. För att klara rollen behöver du ha goda kunskaper i engelska i både tal och skrift, eftersom en stor del av den interna kommunikationen är på engelska.

VI SÖKER DIG SOM

har en mycket god social och verbal förmåga, uttrycker dig väl i tal och skrift. Du är proaktiv till naturen, brinner för service och är lyhörd för kundens behov.

har därför en positiv attityd, lätt att lära dig nya saker, är lösningsorienterad och har inga problem för att anpassa dig till nya situationer. Du bör kunna hålla många bollar i luften då det är stor variation på vad våra kunder behöver hjälp med.



Kvalifikationer:

- God datorvana samt goda kunskaper i MS Office.

- Goda språkkunskaper i svenska, muntliga såväl som skriftliga

- Goda språkkunskaper i engelska, muntliga såväl som skriftliga

Meriterande:

- Tekniska färdigheter/intresse

- Erfarenhet av serviceyrken

- Och självklart ett intresse för film och serier du kan briljera i!



START: 2023-09-04

PLACERINGSORT: Solna, Stockholm

ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidareanställning på 100% (börjar med 6 månaders provanställning)

ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna: Måndag-Söndag 09:00-22:00.

LÖN: Enligt kollektivavtal med Unionen med möjlighet till bonus.

SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-08-28

Vi gör löpande rekryteringar och urval, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Webhelp is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.

By choosing Webhelp, you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries. 

Join us at Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced environment, and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.

More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)

Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us

swedish

Kontaktpersoner på detta företaget

Stefan Cvijetic

Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Sweden
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 augusti 2023
  • Ansök senast: 25 januari 2024

Besöksadress

Solna Torg 19, Solna
None

Postadress

Solna Torg 19
Solna, 17145

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024