OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om dig
Som person är du social, driven och lösningsorienterad samt brinner för att bygga goda relationer.
Vi lägger stor vikt vid din personlighet och det är viktigt för oss att du passar in i gruppen. Du är en självgående, ansvarsfull och noggrann relationsskapare som smittar andra med din entusiasm. Helt enkelt en engagerad och ambitiös person som vill jobba i ett sammanhang där du gör skillnad. Du har några års erfarenhet av kundtjänstarbete, god datorvana och behärskar svenska och engelska väl i tal och skrift. Meriterande om du har kunskaper i program som winassist eller cobra.
- Hantera samtal för samtliga anläggningar
- Hantera centrala mailkorgar
- Tidsbokning av besiktning
- Kontroll på tillgängligheten på alla anläggningar (bokningstider mm)
- Sociala medier, samt Google my business
- Uppföljning kundnöjdhet (NPS) Kontaktar ej nöjda kunder (0-6) och dokumenterar ev. problem för action
- Claims management support (försäkringsbolag samt fleet-kunder)
Du kommer att arbeta på vårt ljusa kontor i Danderyd.
Vid frågor om tjänsten kontakta gärna Denice Griberg, 08-506 141 03.
Koncernen Werksta
Werksta är Sveriges ledande fristående skadeverkstadskedja. Sedan starten i juni 2015 har Werkstagruppen vuxit snabbt i Sverige och räknar idag till totalt 18 verkstäder med ca 400 anställda. Med starka positioner i de större städerna repareras årligen över 23 000 bilar. Vi vill med hög tillgänglighet och god service leverera branschens högsta kundnöjdhet och vara såväl försäkringsbolagens som slutkundernas förstahandsval vid skada. I Werkstagruppen ingår även Autoklinikka, Finlands ledande skadeverkstadskedja med över 50 verkstäder samt 8 verkstäder i Norge. Werkstagruppen ägs av investeringsfonden Procuritas Capital Investors V, LP (”PCI V”) och f.d. verkstadsägare.
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?