OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Swedish Recruitment har sedan 2006 jobbat med rekrytering mot den europeiska arbetsmarknaden.Vi jobbar aktivt på en långsiktigt tillvägagångssätt som betyder: goda relationer med både kunden och kandidaterna under och även efter rekryteringsuppdraget är slutfört.Vår kund är ett globalt företag, med huvudkontor i USA och Europakontor på Irland, som erbjuder kommunikationslösningar med fokus på ökad effektivitet, produktivitet och nöjda kunder.De har en stor, etablerad kundbas med ca 60 000 företagskunder i 19 länder.Företaget arbetar efter en visjon som inkluderar en klar strategi med fokus på kunden, utveckling, en attraktiv arbetsmiljö, partnerskap med starka klienter och flexibilitet med att skräddarsy erbjudanden för kundens bästa. De har ett brett produktutbud och jobbet är baserat på ordermottagning samt kundtjänst ärenden i samband med företagets telefon och web-konferans tjänster. Som kundtjänstmedarbetare kommer arbetsuppgifterna bestå av att besvara samtal och e-mail från kunder, återförsäljare samt medarbetare på ett positivt och professionellt sätt för att lösa deras problem.Till din hjälp med de svåraste problemen har du en supportavdelning. Vi söker nu dig som är positiv, ansvarsfull och är starkt kundservice inriktad. Arbetsgivaren erbjuder en konkurrenskraftig grundlön och en kvartalsbaserad bonus.