Kundtjänstmedarbetare till Zalando

Kundtjänstmedarbetare till Zalando

Arbetsbeskrivning

Kundtjänstmedarbetare Zalando
Vi söker efter dig som brinner för kundtjänst och som vill ge kundtjänst i topppklass åt kunderna som handlar på Europas största nätmodebutik, Zalando.

Som anställd hos oss består dina arbetsuppgifter av att hjälpa kunderna med frågor angående beställningar, leveranser, fakturor, olika varor samt reklamationer via telefon, e-mail och chat. Försäljning är inte en del av jobbet och vi har heller inte några gömda försäljningsmål – vårt fokus ligger enbart på att hjälpa våra kunder genom ett trevligt och personligt bemötande.


Vi har en avslappnad och ungdomlig arbetsmiljö, där man snabbt blir en del av vår stora och internationella familj. Vår atmosfär på arbetsplatsen är öppen, vänlig och vi har ett sinne för humor – vi förväntar oss också detta av dig. Med andra ord bör du trivas som fisken i vattnet i en internationell och social arbetstillvaro!
I dagsläget är våra arbetstider mellan klockan 8-18 på vardagar men kan komma att ändras i framtiden.


Om dig
På SYKES anser vi att din personlighet är viktigare än dina meriter och ställer därför inte krav på tidigare yrkeserfarenhet. Men för att passa här tror vi att du är positiv och hjälpsam, har en god kommunikativ förmåga och kan ta snabba beslut. Du är också effektiv, tar ansvar för dina arbetsuppgifter och anpassar dig lätt till nya situationer.
Krav
Besitter goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
Grundläggande datorkunskaper
Avslutad gymnasieutbildning
Rent belastningsregister

Meriterande
Tidigare erfarenhet av kundtjänst eller annat serviceyrke



Om oss
SYKES är en internationellt ledande leverantör av kundservicelösningar såsom teknisk support, kundservice, marknadsföring och försäljning. Med 60 000 anställda fördelade över 70 kontaktcenters runt om i världen hjälper vi 2 000 företag att maximera kundupplevelsen och att bidra till lojala kunder. Vår företagskultur genomsyras av vårt syfte: We help people, one caring interaction at a time.

Kontaktpersoner på detta företaget

HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-716000 070-3103541
Personalchef Mathias Andersson
0680-716000 070-2223327
HR-assistent Malin Gustafsson
0702-550966
HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Manager Linda Andersson
0680-716000
HR Manager Mathias Andersson
0680-71 60 00 070-222 33 27
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-71 60 00 070-310 35 41
HR- Assistent Malin Gustafsson
0702-550 966
HR- Assistent Stefan Wangdell
0709-839 656

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sykes Sweden AB Kalmar
  • 15 platser
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 oktober 2020
  • Ansök senast: 13 november 2020

Besöksadress

Fartygsgatan 4
Kalmar

Postadress

Fartygsgatan 4
Kalmar, 39230

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024