Kundtjänstmedarbetare till Zalando

Arbetsbeskrivning

Majorel är ett Globalt företag med 63.000 + anställda och verkar i en mångkulturell, mångsidig miljö. Majorel finns representerade i 31 länder.  För mer information om Majorel, vänligen besök majorel.com.

Som Kundtjänstmedarbetare hos Majorel kommer du att jobba med teknisk support över telefon, mail, chatt och sociala medier där fokus ligger på hög service och kundnöjdhet. Arbetet utförs hemifrån och du kommer jobba mot Majorels kund Zalando.
Dina arbetsuppgifter
Du kommer att ge Zalandos kunder support via inkommande samtal och mail. I ditt arbete använder du tydliga avtal och riktlinjer där du har ett stödjande informationssystem att luta dig mot. Du kommer att arbeta hemifrån och du kommer att få arbetsutrustning i form av dator, skärm och headset för att kunna utföra arbetet på bästa sätt.

För att lyckas i arbetet kommer du att få en internutbildning som start med fokus på Zalandos produkter och processer samt engagerade och duktiga kollegor och mentorer som stöttar. Efter utbildningen håller du dig uppdaterad på produktförändringar och ser till att du ger alla kunder rätt lösning.
Din profil
Trivs du med att ge service i världsklass och vill göra skillnad genom god service ska du definitivt söka detta jobb. Du kan vara i starten av arbetslivet men en fördel är om du jobbat inom serviceyrket innan. Har du arbetslivserfarenhet av kundservice är det meriterande.

Vi tror att du som söker har ett tekniskt intresse och som person är du serviceminded, trygg och noggrann. Du är duktig på att kommunicera både verbalt och i skrift. Du har ett självsäkert, empatiskt och tålmodigt tankesätt där du sätter kunden först och vill skapa en positiv interaktion. Du har god förmåga att lyssna och analysera samt hantera klagomål och komplexa problem från kund och trivs med att lösa de problem som uppstår. Vidare har du inga problem att jobba i ett högt tempo och du drivs av att göra kunden nöjd.

Då vi i processen kommer prioritera kandidater som bor i närheten ser vi gärna att du bor i eller i närheten av Örnsköldsvik.

Krav:
Grundläggande tekniska färdigheter på PC samt förmågan att arbeta i flera olika system samtidigt
Flytande språkkunskaper i svenska både tal och skrift
Goda kunskaper i engelska då språket förekommer i arbetet samt i Zalandos verktyg och supportdokumentation

Anställningsomfattning
Heltid
Anställningsform
Tidsbegränsad anställning i form av konsult hos OnePartnerGroup Örnsköldsvik. Utbildningsstart juni månad.
Arbetstid och lön
Kundtjänsten är öppen vardagar 08.00-20.00 och helger 10.00-18.00. Man tilldelas 40h/vecka under dessa tider enligt schema. 
Lön enligt avtal.
Övrig information
Du skickar in din ansökan i form av CV och personligt brev via onepartnergroup.se.  Ansökningarna behandlas löpande och tillsätts så snart rätt person hittats. Observera att vi inte tar mot ansökan via mail. Vid frågor om tjänsten kontakta OnePartnerGroup Örnsköldsvik, Viktoria Eriksson 0660-689 606.

Välkommen med din ansökan!
Om OnePartnerGroup
Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering och bemanning utifrån vår största drivkraft – att se dig lyckas och nå dina mål på både kort- och långsikt. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig, oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss eller rekrytering till någon av våra kunder. Med en lokal förankring på ett 40-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi nära dig. Utifrån ett brett kontaktnät och med en god lokalkännedom erbjuder vi ett stort utbud av lediga tjänster som kan passa dig, inom flera branscher.

Välkommen till Sveriges lokalaste rekryterings- och bemanningsföretag du också!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: OnePartnerGroup Örnsköldsvik
  • 5 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 maj 2023
  • Ansök senast: 11 juli 2023

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024