OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en engagerad och noggrann medarbetare för Customer Support till vårt dynamiska Under Armour-team! Om du brinner för att ge förstklassig service och har en skarp blick för detaljer, då är det här möjligheten du har väntat på. Vi erbjuder en spännande arbetsmiljö där du får vara en del av ett passionerat team som strävar efter att leverera enastående kundupplevelser varje dag. Kom och hjälp oss att stärka vårt varumärke och skapa oförglömliga kundmöten!
MnO International AB är ett distributionsföretag inom sport och mode. Bolaget har funnits sen 1997 och har sitt huvudkontor i Stockholm, med filialer i Göteborg, Helsingfors, Oslo och Köpenhamn. Försäljningen är idag till totalt 26 länder, med fokus på Skandinavien. Bolagets filosofi bygger på en stark och långsiktig relation med våra partners, återförsäljare, agenter och producenter, genom en effektiv och professionell organisation och ett starkt engagemang. Vi är ca 75 personer och huvudkontoret på 3000kvm med kontor och showrooms ligger i Hammarby Sjöstad. För mer information se www.mno.se
Vill du vara hjärtat i vår kundkommunikation och knyta starka band med våra partners? Som customer support hos oss blir du en central figur i vår verksamhet, där du inte bara hanterar varumärkesrelaterade och allmänna frågor, utan även fungerar som den oumbärliga spindeln i nätet för interna frågor. Du kommer att vara en nyckelspelare i vårt administrativa team och arbeta tätt ihop med vår säljorganisation och vårt tredjepartslager
Vi söker dig som är en flexibel problemlösare med öga för detaljer och en passion för att skapa fantastiska kundupplevelser. Du har en naturlig förmåga att strukturera, organisera och prioritera ditt arbete på ett sätt som säkerställer hög kvalitet och effektivitet. Att arbeta i högt tempo är något du trivs med, och din utåtriktade och sociala natur gör dig till en mästare på samarbete.
Vi letar efter en person med stark ansvarskänsla, engagemang och en drivkraft att ständigt utvecklas. Är du redo att ta plats i ett team som är på en spännande resa mot nya höjder? Då är det här chansen du inte vill missa!
ARBETSUPPGIFTER
- Du är första kontakt för kunder och samarbetspartners i kundserviceärenden
- Du är övergripande ansvarig för generell problemlösning internt och externt, och agerar länk mellan admin och sälj
- Du är med i hanteringen av ordrar, reklamationer, returer och leveranser
- Du säkerställer uppdatering och underhåll av kunddatabas
- Du bevakar och följer upp lagersaldon och avvikelser mot vårt externa lager
- Du håller en hög nivå av kommunikation inom ansvarsområdet, både internt och externt
DIN PROFIL
- God erfarenhet från kundservice eller liknande administrativt arbete är en förutsättning. Erfarenhet från e-handel/logistik är meriterande.
- Du är kommunikativ och uttrycker dig väl i tal och skrift både på engelska och svenska. Övriga nordiska språk är meriterande.
- Du har en analytisk förmåga och öga för detaljer
- Du har starka administrativa färdigheter och kunskaper i Office (främst Excel)
- Du är lösningsorienterad och serviceminded
- Du har vana vid arbete i affärssystem (Microsoft Business Central är i synnerhet meriterande) och allmänt god kunskap inom IT
- Erfarenhet och intresse från sport/mode är meriterande
Skicka in din ansökan och en motivering om varför just du är perfekt för denna roll till jobb@mno.se, med referensen: MNO-UACUS-2405
Välkommen med din ansökan snarast, då urval sker löpande!